2016年8月8日 星期一

傻夫婦九州親子之旅 DAY 3 【豪斯登堡 WATERMARK HOTEL/ 花之家(午 + 晚餐)】

之前篇 DAY 3都講過下,呢篇再主力講酒店,同其中一間我覺得值得推介的餐廳﹗

其實豪斯登堡園內/ 附近酒店都幾貴,不過帶住 2個小朋友,即日來回我真是怕辛苦,而且樂園 10:00PM 關門,尾班車是 9:00PM,尾班車仲要係『佐世保』開出,即是 8:00 到就要走,仲要計埋晚飯時間,唔想玩到趕頭趕命,都是住一晚。

我訂了 WATERMARK HOTEL 最平的大床房,一晚大約 $1300,間房大過天神個間,裝修有點舊,不過都整潔既。WATERMARK HOTEL已經算是園區較平的選擇,我見旅行社通常住樂園大門口間 OKURA HOTEL,價錢貴少少,不過好似靚好多,大家訂的時間可以比較下價錢啦﹗

小朋友去到酒店的指定動作...跳床﹗


日本酒店的浴室來講...算大啦﹗


用品都好齊全。

酒店見有小朋友入住,會另外再提供小童拖鞋﹑毛巾﹑牙刷。

我地住 6/F 最高,窗外望返豪斯登堡園內。另一邊是海景房,價錢當然又貴啲啦﹗但我預咗玩到 10:00 先返房,第 2朝起身就走,所以都唔會考慮比多啲錢去買個 VIEW。


花之家
其實園內都有好多大大小小的餐廳,有貴有平,我地今次揀呢間算中價,酒店內的餐廳會比較貴,園內都有部份食輕食的餐廳,所以其實都算 "豐儉由人"﹗

一早已經計畫嚟呢度食SUKIYAKI晚餐,所以就問阿旺,午餐食返同一間,定試下其他 (不過聽好多個朋友都是中伏多),所以最終就午餐都食同一間啦﹗

我同大頭妹小丸子3個人點了2個壽司+天婦羅烏東SET,個烏東同天婦羅都好好味,壽司就一般般,可能因為我地要就大頭小丸,我叫咗 "no wasabi",所以好少爭少少,同埋飯實咗少少,不過啲飯大部份都比大頭妹同小丸子食咗,大頭妹好鍾意食壽司飯﹗

魚生都新鮮,不過可能因為我地前一晚係福岡食既壽司實在太好味,所以覺得呢度既普通。

個熱烏東好好味囉﹗個湯底好正﹗最後小丸子差不多食晒,即是佢同大頭妹食一個set,其實呢度有 2款好靚的兒童set,不過佢地都唔鍾意。

熱辣辣好好味﹗

我既冷烏東無熱的好味﹗

阿旺的豬扒藎飯真是不得了,佢話好好味﹗

每一粒飯都被蛋包圍﹗

阿旺另外 加點了蒸多比大頭小丸,佢地都愛日本蒸蛋﹗


鏡頭一轉去到晚餐啦﹗

呢個小朋友...好鍾意食冰﹗

阿旺今個 trip餐餐都飲啤酒,佢話日本啤酒好飲啲喎﹗


其實都有好幾款 SUKIYAKI,我地點最基本的都有 3款牛揀,由最平的國產牛 2600YEN,到伊萬里和牛 3200YEN,到長崎和牛 3700YEN。因為想試下唔同的,所以我點了伊萬里和牛,點了長崎和牛給阿旺,後來就後悔,只是差 500YEN,但阿旺的長崎和牛好味好多,仲大塊啲﹗之後先記得...豪斯登堡係位於長崎的﹗

我的伊萬里和牛。

阿旺的長崎和牛,入口好甘香,其實睇個雪花紋都知有分別啦﹗

定食有飯﹑生雞蛋 (點牛肉食)﹑麵豉湯﹑醃菜﹗

雖然是樂園餐廳,不過都好好味﹗

小丸子做咩喊?﹗佢要食生雞蛋,我唔比佢食囉﹗

最後都食咗﹗

估唔到佢咁狼,我只是影下啲牛,佢成碗飲晒﹗好彩無肚痛﹗

花之家:  http://www.huistenbosch.co.jp/gourmet/world/000477.html


大家 LIKE 咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...