2011年11月10日 星期四

我不是肥咗﹗我是有咗﹗2


聰明的BLOG友門,全部都估中晒﹗其實我都不明白,我本身POST一張咁普通的相係FACEBOOK PAGE,點解忽然間個個都恭喜我﹗可能第2胎真是唔同啲﹗個肚皮鬆咗啦(阿旺話的)﹗個肚大得特別快﹗上一次,去到 3個月影大肚相,只影到一張 "波平如鏡" 的相 (連胸都無)﹗今次 2個幾月,坐地鐡有時已經有人讓坐比我﹗
其實中秋節的時候就知道啦﹗因為中秋節當晚,我兩公婆居居,一心帶大頭妹參加屋苑的中秋節晚會,點知原來個中秋節晚會是前一日舉行﹗唔想大頭妹失望,唯有去太古城行下(佢好鍾意出街架)﹗行行下經過萬寧,我就問阿旺...我好似好耐都未有M啦﹗買驗孕棒驗下好唔好?2朝起身就驗啦﹗真是有咗喎﹗我同阿旺講的時候,佢仲問我點算?﹗點算?﹗都第2胎啦﹗有咩點算呀﹗佢話仲緊張過有大頭妹的時候,因為上次努力過一排先有,今次太突然喎﹗

今 次同上次一樣,好多人有咗頭3個月都唔會上磅 (肥)﹗唔知我咩體質,2次都一開始就肥﹗﹗﹗今次都是...忽然由 102磅 (生完大頭妹之後最瘦的磅數),上到去 106-108磅﹗中間因為屋企個磅壞咗,都唔知係幾時的事﹗但我依家 3個月,已經去到 114磅啦﹗已經重咗12磅﹗﹗﹗
2劃...hehehe...即是有咗﹗

我就嚟做姐姐?﹗咩叫姐姐?﹗工人姐姐個啲姐姐?﹗我唔識做家務架喎﹗


全屋最唔READY的...應該就是呢位小朋友啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...