2011年11月29日 星期二

第8次PLAYGROUP + 第2次幼稚園面試

不經不覺大頭妹都上了8次PLAYGROUP,其實都睇住佢有進步,現在的大頭妹都開始聽老師的指示,叫佢出去攞玩具/ 放好玩具都會做,又無之前咁怕醜啦﹗好多人話上PLAYGROUP無用﹗其實我又覺得OK喎﹗最少岩岩星期日的面試,好多問題是PLAYGROUP都有玩過。

可惜...大頭妹可能唔想幫我地慳錢﹗想爸爸再努力啲搵錢﹗﹗﹗做完第2題題目,佢竟然自己落地﹗仲要講 "走啦﹗",阿旺捉返佢,抱住佢坐,佢仲掙扎大叫 "街街﹗",HEHEHEHE...看來考學校都真是講緣份...

比下其他家長作參考,以下係我地第2次見試老師叫我地做的事﹗

第一樣考的是蘋果﹑橙﹑香蕉,要比香蕉媽媽﹑比橙爸爸﹗大頭妹都有做。第2條是切積木,只是要切起4塊積木。老師切第1塊,之後大頭妹比第2塊我...同我講唔該...即是叫我切。要佢切第3塊,佢就比爸爸。最後一塊,叫佢要自己切...佢都係比埋我﹗﹗﹗我暈啦﹗﹗﹗點知做完呢條,佢就落地啦叫走啦﹗

第3條是畫畫,大頭妹日日都畫,屋企都有畫簿,床單地磚都比佢畫過晒﹗但你叫佢畫咩?﹗佢就是不肯畫﹗第4條是問眼睛﹗唉...又是一日到黑問我百幾次﹗比佢篤到眼都瞎﹗今次老師比咗好多時間佢架啦﹗佢都係唔做﹗算啦﹗咁細個細路都係無得迫,我同阿旺都放棄啦

當時播BYE BYE歌,大頭妹仲四圍同人BYE BYE﹗我真是無眼睇﹗老師講,佢終於肯同我講BYE BYE啦﹗我叫佢做BYE KISS﹗佢即做﹗﹗﹗我估佢都好想走啦﹗都唔阻老師啦


星期六同姨姨上PLAYGROUP都仲好地地﹗


又拍又跳﹗


老師叫 "停",又識停﹗

其他野都肯玩...之前唔識玩呢樣﹗

用湯匙 "不" 波波﹗

切積木...呢幾塊積木...是佢自己切架﹗﹗﹗點解面試的時候唔切呀﹗

吹波波﹗

個傻妹仲開心到 KISS啲波波...真是可愛到暈...(媽媽個人認為)

呢個就是佢考完試,比爸爸媽媽訓話完個樣﹗﹗﹗無晒心機...


後來可能藥力散咗...之後不知又幾精靈...所以可能是真的...考學校都要講緣份﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...