2011年11月28日 星期一

怪獸家長

其實我都好希望大頭妹有一個開心的童年, 起初都無特別計畫要報名校,主要都是想報區內的幼稚園,希望可以自己帶返學﹗但當大頭妹幾個月的時候,就開始有好多朋友問我會幫大頭妹報什麼學校?﹗報了 PLAYGROUP沒有?﹗話一出世就要交FORM﹗﹗﹗後來自己諗深一層,小朋友不懂得為自己打算,做父母的都不為自己的孩子打算,誰會為他打算?﹗希 望佢細個辛苦啲,大個就可以舒服啲﹗不用憂柴憂米﹗無錯,讀書唔代表一定會成功,不過成功的機會一定會比唔讀書的多﹗我相信無人會反對我呢個講法﹗

之後我就開始打聽區內有什麼好的幼稚園,好的PLAYGROUP,上年11月的時候幫大頭妹報了維多利亞的PLAYGROUP(無錯﹗是上年11月,當大頭妹只是6個月的時候),到今日已經一年有多啦,都未排到﹗ 之後有朋友在東區的KID CENTRE工作,建議了幾間幼稚園給我,我就幫大頭妹去報名﹗後來先發現,原來朋友介紹的都是區內有名的學校﹗我又無再報其他學校,而當我發現的時候, 好多學校已經停止收表﹗﹗﹗即時好驚大頭妹會因為我的失誤而無書讀﹗阿旺唔明白,不是每一間幼稚園都有開PN班,所以當依家越來越多家長幫小朋友報PN班 的時候,是真的有機會無書讀﹗佢仲話呢間考唔成就考另一間啦﹗大佬...我都只是報得5間,仲要其中一間是維多利亞,知道自己有細b之後,已經唔會再諗, 如果真是好彩考到,都唔知讀定唔讀好﹗2個一齊讀仲貴過供樓﹗其餘3間都是有學卷的,只會比第一次見的一間更加難考﹑更大競爭﹗

好彩最後第一次面試的學校收大頭妹,是我比較心儀的一間,不過阿旺當然希望大頭妹考到有學卷的,第時2個一齊讀,學費就慳好多﹗哈哈不過星期日已經考了其中一間學卷的,大頭妹似乎唔想讀,除咗老師問的第一題題目有做,其他的都完全無反應,之後仲叫 "走啦﹗",然後真是落地走,阿旺捉返佢,佢就掙扎大叫 "街街﹗"。 我地諗極都唔明點解大頭妹會咁返常,一般情況,佢唔算好乖好乖的一種,不過都好聽我同阿旺話,AT LEAST叫佢SIT,佢都唔會走咗去,之後返去同婆婆講,阿旺就即時諗到...我個朝比咗藥水大頭妹食...當自己比個藉口個囡啦﹗都叫諗到個原因﹗因 為我一直都好由得大頭妹"自由發揮" (即是阿旺口中的 "慈母多敗兒"),我真是擔心我的方法是不是有錯。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...