2011年11月2日 星期三

大頭妹第6次PLAYGROUP- HALLOWEEN SPECIAL

嘩﹗不經不覺...原來已經上了6堂的PLAYGROUP,
大頭妹都仍然麻麻地聽INSTRUCTION。
下星期就開始要INTERVIEW幼稚園,
都唔知到點算﹗

依家小朋友讀書的壓力真是大,
其實我都唔想比太大壓力大頭妹,
不過又怕人地講的什麼 "輸在起跑線"﹗
我老闆成日同我講,
佢咁細個唔識自己揀,
你就要幫佢揀,
如果你無幫佢揀好呢,
就是父母的責任...

其實我地做父母的壓力都唔細﹗
阿旺就是因為大頭妹考學校,
比我迫佢要係大頭妹入小學之前讀返個DEGREE﹗

上PLAYGROUP前的例行工事...去MOS BURGER食早餐﹗



今日PLAYGROUP開HALLOWEEN PARTY﹗每個小朋友都要有一個HALLOWEEN做形﹗

大頭妹的做形是南瓜妹妹﹗

大頭妹唔肯戴頂帽...只是戴咗一陣,影咗幾張相咋﹗

大部份同學都是南瓜做形﹗不過不方便放其他小朋友的相上BLOG啦﹗

老師ANN就是海盜做形﹗

HEHEHE...見到我影佢...佢同我揮手﹗
 
個傻妹,大家去影大合照,佢就塞自己入個窿度﹗


HEHEHEHEH...有個南瓜係個窿度生出嗫呀﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...