2012年10月19日 星期五

BLOGGER活動: 愛由眼及心- 同媽咪眼睛檢查初體驗



好多謝又好榮幸,今次得到 LensCrafters 亮視點的邀請,
為佢地「護眼顯關懷」活動的短文比賽擔任特約主持﹗
整個 "愛 由眼及心"活動為期3個月 (920日至1216)
其間亮視點會透過FACEBOOK專頁 /活動網站發出邀請,
成為粉絲,即可獲得眼檢邀請卡到亮視點預約驗眼服務。
10月份的主題是針對40歲以上的成熟人士的護眼主題,
並將舉辦「護眼顯關懷」的短文比賽,

大家可以到亮視點以下FACEBOOK專頁/活動網站
https://www.facebook.com/lenscraftershk/app_486710738015817


分享眼睛健康有關的個人的生活片段﹑趣事﹑感動瞬間﹗
(
主要是針對成熟人仕如老花眼﹑青光眼等病症)我就是擔任呢個活動的主持,
係眾多作品入面,從中選擇一名獲勝者,
優先預約體驗亮視點提供的常規眼科視光檢查,
之後再給予適合其個人用眼情況的價值
$3000眼鏡產品﹗


上星期日我﹑媽咪同奶奶一齊去到亮視點位於皇室堡的分店驗眼,

親身感受亮視點的驗眼服務﹗
整個驗眼檢查大約需時 30分鐘,
於亮視點43間分店皆可進行 (分店地址)
*皇室堡分店同時係護眼中心,設備比較齊全﹗

包括:
1. 問診

2.
視力評估
3. 屈光 (度數) 檢查

4.
視覺功能及眼睛健康檢查
5.
眼壓測量
6.
診斷及建議

一開始視光師會問下少少問題,
即是好似我地平時睇醫生咁,
我地又講下自己的情況,
例如最近一次驗眼是幾多度,
又或者好似我咁有冇做過矯視手術等等,
視光師同一時間會檢查現有眼鏡的度數。

第2步就是視力評估,會用儀器做一個初步的評估。


大家認唔認得出呢幾部儀器呢?
我估最常見都是最右手邊的一部,
一般眼鏡鋪都會見到,
另外2部就唔係咁常見,

一陣再話比你地聽係有咩用﹗




3步是屈光檢查,得出準確的近視/遠視/散光度數。

視光師幫我檢查,hehehe...我做完矯視就快 2年,
依家仲係 0度近視,不過左眼已經有 25度散光,
可能同我對得多電腦有關啦﹗

呢個步驟是驗老花,唔是真係驗度數,
是睇下你有冇老花的傾向,
視光師比張有好多細字的卡紙你係近距離
(20cm以內),
有老花的話就會睇得唔清楚架啦﹗




檢查有沒有斜視



戴3D眼鏡檢查 "距離感"。



視光師話因為斜視是直接影響睇野的距離感,
所以原來如果有斜視是睇唔到 3D電影架﹗
(又唔係真係睇唔到,不過會無咁立體囉﹗)




呢部儀器是將你的眼球放大好多倍去睇﹗
佢不單連接住電視,仲
連接住相機,
可以直接影底留記錄﹗



視光師唔講我都唔知,
原來驗眼都可以睇到好多健康問題架﹗
好似高膽固醇﹑糖尿病...
大家睇下下面幅相是我媽咪對眼,
視光師話如發現角膜邊緣有白色圈,
有可能是膽固醇偏高的訊號,
視光師通常會建議客人作進一步身體檢查以確認情況。
竟然真嘅睇得出我媽咪膽固醇高!
不過呢部儀器的主要功能當然是驗眼啦﹗
可以檢查白內障架﹗


又係唔講唔知,
原來白內障的成因是因為紫外光做成的傷害,
即是人人老咗唔多唔少都會有,
只是差在你 40歲有,一或70歲先有,
所以戴太陽眼鏡真是唔止 "貪靚" 咁簡單,
其實是 "護眼" 之道呢﹗



第2部機是驗 "眼壓" 的,
眼壓即是眼球的壓力,
眼壓高當然唔係會令眼球爆開,
不過青光眼的風險就相對比較高,
所以如果驗完眼壓高的話,
就會再做另一個 "視野" 測試﹗

因為眼壓高會壓死視覺神經,令視野收窄,
青光眼最恐怖的地方相信大家都聽過,
就是收窄咗的視力是補救唔返,
所以盡早知道,盡早治療是非常重要﹗



最後是檢查 "眼底" 啦﹗
可以檢查青光眼﹑黃斑點等症狀﹗
原來眼底又好似指紋一樣人人都唔同,
檢查主要是睇下血管正唔正常,
例如糖尿病人就有機會會有血管增生,
如果加上血管唔健康,
就有機會影響視力啦﹗

我地全部人的眼睛都好健康﹗


之前去咗冒險樂園,大頭妹好合作...瞓足全程﹗




唔知大家同感,最初亮視點改成 "開放式" 設計的時候,
其實我覺得好奇怪...好似賣裝飾品多過賣眼鏡。
原來呢個 "開放式" 的設計,
目的是比客人有一個舒適﹑無壓力的環境下自己選擇眼鏡,
鍾意試戴邊款就自己隨意試,
有別於傳統 "櫃枱式",要請店員幫助,有
時試咗好多款,唔好意思,好似一定要買咁﹗







阿旺就真是唔客氣,不停試戴﹗








視光師仲教點樣揀眼鏡/鏡片,
例如去陽光與海灘/ 澳洲啲太陽晒的地方,
應該揀深色的太陽眼鏡﹗

老花眼唔能夠聚焦係距離自己手腎範圍內的物體,
尤其係夜晚/ 暗的環境,睇近野有困難,
漸進式鏡片可幫助改善呢個問題。

想保護眼睛免受紫外線傷害,
唔一定要戴太陽眼鏡,
戴變色鏡片都可以,
白天係戶外,鏡片會根據紫外線強弱,
自動調節鏡片顏色的深淺 (好神奇)﹗

差唔多走的時候,大頭妹就起身啦﹗真是乖囡﹗個頭仲癲晒﹗




今次檢眼真是學咗好多眼睛健康的知識﹗
如果你都想知你對眼健唔健康就唔好錯過啦﹗
尤其是屋企有老人家的,
就更加應該借呢個機會,
關心一下家中老人家的眼睛健康﹗
定期檢查眼睛好重要,
因為好多眼的毛病一但出生咗就無得 "逆轉",
最多只是可以控制病情,好似青光眼咁﹗

最後長氣啲提多大家一次,
今次亮視點的護眼活動,
 仲有 "護眼顯關懷"的短文比賽,
參加者有機會贏取 $3000元眼鏡產品架﹗
最最最重要是...比賽主持人是我﹗

比賽詳情: facebook.com/lenscraftershk


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...