2012年10月1日 星期一

被寵愛的

遲來的中秋節快樂﹗國慶節快樂﹗
怕大家4日假期會來探我 "摸門丁",都出一個短BLOG



今日想寫下小丸子﹗佢好似好少出鏡﹗
其實做細的都幾慘,我成日都覺得我忽略了小丸子
我自問無偏心﹗真的﹗不過真的不夠時間用﹗
現在晚上和2個寶貝一起睡,真的很爽 (雖然超累,晚上都沒有做夢)﹗
但感覺上自己沒有偏心...2個寶貝都跟媽媽瞓﹗
阿旺又樂得自己一個瞓...佢話瞓隔離房都一樣...其實點會一樣...

阿旺就偏心大頭妹...佢話個個都惜小丸子,佢惜大頭妹多啲就岩岩好﹗
不過我覺得父母是唔應該偏心的﹗
其他人我地控制唔到,但我地可以控制到自己﹗


好似呢個PLAYMAT,大頭妹3個月就開始玩...我地最近才記起比小丸子玩﹗

小丸子很喜歡 WINNIE THE POOH呢﹗


豬腳仔



發現被偷影了﹗


大頭妹成日都好肉緊...我真係好驚﹗


但又唔知點同佢講...(阿妹真係大隻過家姐啦﹗)



成日有意無意 "醒" 阿妹﹗(HEHEHE...小丸子好似有少少不滿...)


好彩阿妹夠大隻﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...