2012年10月11日 星期四

清湯蘿蔔牛腩 (附食譜)



自從轉咗工人姐姐...又自從買咗高速煲,再次燃起我烹飪的樂趣﹗
好耐都無試煮新菜色,今次試煮炆牛腩,炆牛腩是試高速煲最佳的菜色之一﹗

材料:
白蘿蔔 1條/ 牛腩 $40/ 清雞湯 500ml/

調味料:
黑胡椒 少少/ 月桂葉 2片

做法:
1. 牛腩原條飛水備用,
2. 白蘿蔔去皮切片備用,
3. 將所用材料連調味料放入高速煲,以大火加熱致 "紅點" 升起,轉中細火煲 20分鐘。


中型size的就ok啦﹗


又比阿旺話我孤寒啦﹗heheheh...食一餐岩岩好啦﹗


之前收到 PR的禮品包...即刻用啦﹗


炆咗 20分鐘,牛腩已經好腍,蘿蔔又入晒味﹗真是VERY GOOD﹗
阿旺仲讚個湯好好味...HEHEHE...今次 "出貓" 用咗史雲生清雞湯做湯底嘛﹗



HEHEHE...我成日讚個高速煲,搞到我媽咪都想買返個...不過依家做返正價 $2XXX...我叫佢明年 9月請早啦﹗

大家LIKE咗我地個PAGE未呀?


仲有微博呀﹗
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...