2012年10月23日 星期二

星期日ISLAND EAST MARKET一遊




呢個BLOG比我拖咗3個星期,噚日假期終於 "的" 起心肝過相同寫BLOG﹗
點知YAHOO又唔爭氣,出咗 2次都出唔到,最终我都放棄咗...
一篇BLOG打第3次,今次我會COPY去WORD先...
我打字OK快,不過噚日反咗甲,實在無可能一篇BLOG打3次囉﹗
上上上星期日,約咗AUNTIE RITA行 ISLAND EAST MARKET,
好近我屋企,行3個街口到,淨係帶咗大頭妹去,小丸子留係屋企。
依家好難企定定比我影,所以最近比較鍾意影妹妹﹗
叫極佢唔好行去馬路個邊玩都唔聽﹗
同MARCUS 2個跑來跑去
MARCUS 呢個唔係馬仔嚟架喎﹗
呢個MARKET都幾多野睇,佢主要係賣ORGANIC FOOD,不過都有其他野賣﹗
而且佢地有個KIDS AREA,所以都幾岩一家大細去行下﹗
AUNTIE RITA推介粟米,我都買咗2條,另外仲買咗少少菜﹗
仲有盆栽﹗
HAND MADE YOGURT都幾特別﹗
BB衫都有﹗呢間係好似LUXE BOX咁一個月一個月訂的﹗
我上次食的松露醬同鴨肝醬,就係係呢間買。
之後我見團購都有一樣的,仲貴過呢度,好開心,買平咗﹗
HAND MADE BIBS & SHOES
COFFEE
HAND MADE CAKES & BREAD
仲有新鮮的LEMONADE
另一間HAND MADE CAKE
係唔係好多野睇呢﹗玩一個早上都OK架﹗
返到屋企即蒸粟米﹗
睇下大頭妹食得幾開心﹗


最後提提大家,island east market 會休息2個星期,11月11日正式營業﹗
一陣睇完我個blog,今個星期日去就 "摸門釘" 啦﹗

https://www.facebook.com/IslandEastMarkets

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...