2012年10月10日 星期三

中秋節節目 2

追返中秋節的BLOG﹗
中秋長假個幾日的BLOG都未寫...要快手少少先得啦﹗
中秋節正日,去姑媽屋企慶祝﹗
姑媽是中秋節前幾日生日的,順便慶祝姑媽生日﹗

中秋節的關係,商場有好多檔口仔。
我最鍾意街頭小食,當然唔會放過啦﹗

勁大棉花糖,買比大頭妹食的﹗佢應該係第一次食﹗



對眼無離開過支棉花糖﹗


糖蔥餅...我都好耐無食過啦﹗買了3份﹗


大家見到我地嗎?


午餐買外賣,第一次食 "爭鮮",UM...其實都OK的﹗我媽咪唔肯食囉﹗




呢碗海胆飯都只是 $25﹗

呢盤壽司都是 $150﹗


姑婆比小丸子試食蘋果﹗



小丸子都識LAM下LAM下咁﹗


成日著媽媽對鞋...好似是小女孩的必經階段﹗

下午茶食訐留山的芒果布丁,甜咗少少,又冇咩芒果味...麻麻地...失望﹗
晚餐由姑媽下廚,好耐都無試過姑媽的手勢啦﹗

青紅椒炒帶子


我最鍾意姑媽的黑椒洋蔥牛柳...好好味﹗

生菜



蒸魚


最後當然唔少得生日蛋糕啦﹗



大家LIKE咗我地個PAGE未呀?


仲有微博呀﹗
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...