2012年10月8日 星期一

小丸子初試米! (有片睇)



上星期有幾日假期,襯自己有時間,開始比小丸子試食米糊,
醫生建議BB應該6個月開始食奶以外的食物,
依家小丸子5個半月,開始少少地試下就差唔多啦﹗

一開始的時候都唔食好識食,不過隻為食貓就好緊張﹗
好明顯...佢比大頭妹為食...大家去睇返 "大頭妹第一次食米糊" 就知﹗

一開始已經牛咁眼望實碗米糊。



小丸子: 仲咩影我...未見過BB食米糊咩?定係想同我拗手瓜?﹗



小丸子: 嘩﹗媽咪...咁好味嘅?﹗唔早啲比我食?﹗


小丸子: 正喎﹗

勁緊張捉實我隻手﹗



小丸子: 媽咪,你餵得咁慢架﹗


小丸子: 等我自己嚟﹗我伸長啲條脷先﹗


小丸子: 成個頭中落去食,可能會食到多啲﹗

小丸子: 好味道﹗





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...