2012年10月18日 星期四

松露醬 X 忌廉蘑菇長通粉

前個星期日約咗AUNTIE RITA去行 ISLAND EAST MARKET,
RITA係ISLAND EAST MARKET開檔賣VINTAGE CLOTHES,
佢見有好多野睇,又咁近我屋企,所以又叫我一齊去玩下行下。
我影咗好多相,不過...係IPHONE未過,下次同大家介紹一下﹗

其實ISLAND EAST MARKET主要是賣ORGANIC FOOD/ 蔬菜的,
我個日就買咗 2包菜﹑2條粟米﹑同埋今餐的主角啦﹗

有請1號 "松露醬" 小姐出場﹗$150



我都是第一次食咋﹗


就是為咗 "松露醬",專登整咗忌廉蘑菇長通粉﹗我呢期的FAVOURITE﹗



加少少松露醬,即時高級咗﹗HEHEHEHEHE...心理作用啦﹗
不過味道都唔錯
但媽咪唔肯食,佢話好似漏煤氣﹗
(佢真係走入廚房睇下係唔係漏煤氣,証明個醬都幾香﹗)



大頭妹...已經進化到用真的鹽同胡椒玩佢套KITCHEN SET,唔怪得上次有蟻啦﹗



但點解個爐頭上面無野嘅?


仲有 2號 "鴨肝醬" 先生﹗$120

呢盒日本RITZ,我買比阿旺食鴨肝/ 鵝肝一類的,
因為佢是 1盒3包,1包有13片,食一次的份量岩岩好﹗
HEHHE...今次到我唔食啦﹗我好怕 "蘇"﹗



仲有...PARMA HAM & MELON﹗



其實仲有焗薯同車厘茄﹗不過唔記得影相﹗

大家LIKE咗我地個PAGE未呀?


仲有微博呀﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...