2012年12月28日 星期五

尋找聖誕老人@PACIFIC PLACE

自從我調識之後星期六﹑日﹑公眾假期都有機會要返工,難得聖誕節我唔洗返工,我地一家人決定去Pacific Place同聖誕老人影相。

唉... 阿旺話幫我寫,寫得一句﹗都是我自己寫返啦﹗之前收到 PR APRIL送我地PACIFIC PLACE同聖誕老人影相的COMPLIMARY TICKET,一直都無時間去,聖誕節正日無節目,又是小丸子第一個聖誕節,一於出去帶大頭妹同小丸子去搵聖誕老人啦﹗HEHEHE....大頭妹幼稚園 上星期有聖誕PARTY,唔知係唔係佢的班主任扮聖誕老人,之後佢一見聖誕老人就話係董老師﹗笑C我﹗

小丸子: 聖誕老人係咩嚟架? 好好食架?

難得大頭妹會帶頭套 (呢頂是冷帽﹗﹗﹗其實大頭妹一向都肯戴冷帽,所以屋企有好多...係小丸子唔肯戴咋﹗)

仲好開心﹗

出發前影張相先。

去到PP,要排隊攞籌,我同小丸子排隊,媽媽就帶大頭妹週圍影下相。

大頭妹最近鍾意單眼,總好過做Monster face﹗

變左隻鹿﹗(好多人見到都話好得意,有遊客問我係邊度買﹗)

哨牙妹﹗

好大隻熊熊呀﹗

媽咪買比我就好了﹗(咁爸爸比心機搵多啲錢買間大啲嘅屋先啦﹗)

蛋入面有個公仔會跳舞﹗(大頭妹話係 DANCING PRINCESS﹗仲不停叫佢跳啦﹗跳啦﹗)

好似係真嘅松樹。

大頭妹好開心咁四維望。


我地就繼續排隊

妹妹差D跌,嚇死 ﹗(其實係大頭妹推妹妹,唔比爸爸抱妹妹囉﹗)


大頭妹搵咩呢?

hehehehe...佢搵聖誕老人呀﹗

妹妹都落地行下先。


呢個時候大頭妹已經太攰瞓咗 (等咗個幾鐘...差幾個竟然瞓咗...)
妹妹帶頭套都一樣可愛 (都話係冷帽囉﹗)



玩跳舞玩得好開心


到我地啦,係門口影幾張相先。




終於可以同聖誕老人影相啦,大頭妹仲咩喊? 因為未訓醒囉﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...