2014年12月13日 星期六

靚媽週記 - 繼續新鞋子

又到一星期一次的靚媽週記,hheheheh...今次都 keep咗幾耐,雖然中間有時都有甩 blog,不過都叫做 keep到﹗今篇 blog好似都上幾個星期架啦﹗去 ete 想買 chocolate x tsum tsum crossover的鞋,結果...買咗 3對鞋﹗﹗﹗有時...我自己都唔明...點解女人咁鍾意買鞋?﹗

one piece: zara/ ankle boots: venilla suite




想買 ankle boot好耐啦﹗之前一直睇唔中﹗

依家要湊小丸子返學,通常都是著呢對平底鞋 (venilla suite),都幾舒服﹗


其實呢對咁 cartoon...我都未有機會著...連剛剛帶大頭妹同小丸子去公園都唔夠膽著,因為佢有少少 platform,我驚我跑唔過 2隻馬騮﹗

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...