2014年12月22日 星期一

結婚 7週年晚餐@無印Cafe & Meal


2014年 12月10日(星期三)

今日本來叫阿旺 BOOK 咗團購晚餐慶祝結婚 7週年,老實講...作為一個老婆...結婚週年唔洗老公搞場大龍鳳,自己比埋錢買 GROUPON,只是叫個老公去 BOOK枱啫...我覺得一啲都唔過份吖...佢都可以 BOOK錯,然後仲要話我比佢個 SCREEN CAP 無電話,佢上 OPEN RICE 搵先搵錯咗﹗我真是有少少想打爆佢個頭﹗﹗﹗

唉﹗唔 BOOK 都 BOOK 錯咗,佢好彩...我岩岩之前收到 MUJI 的 PR 送我 2張 MUJI CAFE & MEAL 的 三品料理 COUPON就快到期,我又想行下銅鑼灣,一於改去 MUJI CAFE & MEAL 慶祝啦﹗只要大家愛對方,去邊度食都一樣啫,最重要是陪大家食的人嘛 (忽然好似好明事理咁喎...唔鬧人個時...HOHOHOHO)﹗

 其實 MUJI CAFE & MEAL 的 MENU 好簡單,佢有 3款可以揀,包括三品/ 四品料理,另外仲有一個咖哩雞﹗3/4品料理,其實就好似我地平時食的 3餸飯,佢有冷/熱的日本料理可以揀,各有大約 8款,我同阿旺點了 6款不同的料理,可以試多啲﹗

我同阿旺都覺得好有驚喜 (今日真是特別多驚喜﹗),好幾款都好好味﹗如果要挑剔的...就是三品料理 + 飯 + 飲品/ 湯是 $88,如果有齊湯同飲品就好啦﹗

我點了茄子豚肉﹑雞蛋﹑炸納豆薯餅

雞蛋入面有少少蔬菜同菇,好味道又健康﹗炸薯餅又夠脆又夠熱﹗茄子豚肉的豚肉好好味﹗


阿旺點了麻辣雞﹑蝦沙律﹑酸甜肉排﹗



我的麵豉湯

阿旺的咖啡

點餐區,要先留位,再去點餐﹗

佢...一定要影相 "留念" 啦﹗

晚餐時間都幾多人架﹗

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗


1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...