2014年12月5日 星期五

大頭妹小丸子的飲食習慣 (大頭妹 4歲7個月/ 小丸子 2歲8個月)


我其實成日都有個疑問,到底一個2歲半的小朋友一日要食幾多奶?唉,唔知大家有冇同感,做媽媽嘅見個囡食得少(大頭妹)固然擔心!食得多 (小丸子)一樣擔心!小丸子由6個月開始,間中夜晚要食2支奶奶 12 oz) 先瞓得著!以前細個奶奶係主要糧食,佢肚餓要食我都盡量滿足佢,依家大個囡,仍然一日 2餐正餐﹑1餐下午茶﹑另加3餐奶,每餐8oz,夜晚個餐有時仲要 12oz (最高紀錄 16oz,一次過飲晒自己加大頭妹個支),所以有時我都幾頭痛﹗見大頭妹養極都養唔大咁,見到妹妹食得好應該開心,但食得太多又好唔好呢?﹗

老實講...以上的問題...我絕對唔敢問健康院的護士,佢地由小丸子 4個月開始,話佢要減肥,1歲就話可以開始戒奶,或者轉飲鮮奶﹗正當我打算下次小丸子去睇醫生的時候問下醫生,忽然就收到 ILLUMA 姑娘的電話﹗即刻請教下專業人仕啦﹗

首先我講返小丸子的情況啦﹗其實佢食得好好,午/ 晚餐都是半碗飯﹑加少少肉﹑多多菜,佢好肯食菜,肉又反而麻麻地,魚就 ok,最鍾意食蛋/ 豆腐,所以我覺得佢係懶咬,同 ILLUMA姑娘傾完之後,佢都係建議我一日唔好比多過 3餐,每餐 8oz,比小丸子飲,因為有時飲得太多,怕影響小朋友食正餐,可以係午餐同晚餐之間加下午茶食水果/ 餅乾,唔好等小朋友太肚餓先食晚餐,影響胃口﹗

依家小丸子同大頭妹的進食時間表大約是

7:15: 早奶 (8oz 小丸子/ 4oz 大頭妹)
8:00: 早餐 (麵包/ cereal/ 蛋糕) *大頭妹 
*學校茶點 (我唔知幾點)
13:30 午餐 (半碗飯 +  + )
3:00: 下午奶 (8oz 小丸子/ 6oz 大頭妹) *飲完瞓晏覺
6:00: 下午茶 (水果/ 餅乾/ 蛋糕/ 烚蛋) *瞓醒晏覺食下午茶
8:00: 晚餐 (半碗飯 +  + )
10:00: 睡前奶

我依家好乖,每 2個星期定一個 menu 比工人姐姐,叫佢跟住煮,我覺得幾好,以前成日唔知佢煮咩比 2個囡食,試過一次無啦啦下午返屋企,見到 2個囡食油淋淋的腸仔炒飯,連少少茄汁都唔落比佢地,連最行的 3色豆都無,真是嬲到爆﹗依家盡量一星期魚/ / /雞各一日,加菜/ 瓜,一日湯通粉/ 茄汁通粉/ 炒飯。我地無日日煲湯,通常 1星期 2次,另加一次糖水﹗生果就日日都有,通常是蘋果/ 香蕉/ / 車厘子/ 士多啤梨/ 提子。 

另外 ILLUMA 姑娘都有提到小朋友偏食問題,佢教我每一樣食物,都要比小朋友食多幾次,小朋友有時要食多幾次先會接受一樣新的食物,例如小丸子唔鍾意食肉,可以試下唔同的煮法,又或者同一啲小朋友鍾意的食物同煮,E.G. 肉碎蒸蛋,等小朋友慢慢習慣咬肉肉﹗

小丸子: okok,我明白,即是我依家唔洗減肥。

小丸子: 下?﹗每餐最多飲 8oz?﹗又話唔洗減肥嘅?﹗

hahhahaah...又嚟呢個眼神...自己都未飲完,就望實家姐個支﹗

有雪糕食...洗唔洗咁開心呀?﹗

如果大家都對小朋友的飲食有疑問,都可以打去 ILLUMA HOTLINE 問問,佢地的姑娘會好細心咁答你架﹗ ILLUMA HOTLINE: 2705 7705

4 則留言:

  1. 你都好啦,起碼兩個有一個肯食! 不過三餐奶又好似多左d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢食奶就叻...食固體都仲係麻麻...唔洗羨慕...

      刪除
  2. 一日三餐奶好正常架對這個年紀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係一日最少 3餐...同埋佢有時會唔食飯轉個頭問工人姐姐攞奶...所以我都好頭痕...

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...