2014年12月19日 星期五

小丸子第一次聖誕表演@20141217



今日第一次睇小丸子上台表演,原來真是好感動,睇到我眼濕濕﹗無幾耐之前仲是個手抱 BB,轉眼已經係台上表演跳舞比我睇,見佢扭下扭下 PAT PAT,真是好可愛 (似我似我)﹗

佢最近唔知做咩,返學都喊,表演之前 2日開始就係咁 (都是同一個老師接門,我估佢係好驚個位老師),老師已經叫我表演個日唔好由我帶佢返學,唔好係表演前整喊佢,不過如果唔係我帶,佢連學都唔肯返,都唔知點算好﹗點知表演當日真是一入班房就爆喊,最後小丸子被老師 "抬" 入班房,睇開我個 BLOG 的朋友都知,小丸子發脾氣係幾恐怖,我都好佩服老師﹗落到禮堂我都同阿旺講好驚一陣小丸子無得上台﹗



到開始表演的時候,見到小丸子出場時,佢又好似好開心,唔似岩岩喊過喎﹗之後見小丸子跳舞動作都做齊,真是天生跳舞的好材料,之前成日問佢表演咩,佢都講唔到,一時又話唱 LET IT GO,一時又話表演瞓覺,真是比佢激 C我﹗

比返阿旺拍的片大家睇下吖﹗小丸子真是好可愛,又扭 pat pat,完咗仲識鞠躬﹗heheheh...不過其實只要是自己個囡表演...企係度咩都唔做得覺得佢可愛架啦﹗大家話係唔係?﹗



最後最後...真是要好多謝老師,要訓練 20位小朋友上台表演 (一班 60人分 3組表演,3組都唔同動作,唔同音樂架﹗),應該花咗好多心機同時間,真是好多謝你地﹗

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗






沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...