2014年12月25日 星期四

親子入廚樂: Betty Crocker 蛋糕曲奇麵粉

聖誕節長假期,小朋友放假係屋企無咩世藝一定好悶,之前係屋企附近睇下有冇咩聖誕短期班啦﹗有啲真是貴到無朋友,英文授課的整蛋糕班竟然要 $500堂﹗﹗﹗

正當我想去睇下曲奇/ 蛋糕預拌粉,自己同大頭妹小丸子整的時候,就收到 SHE.COM 的 PR電話問我有冇興趣試下製作 BETTY CROCKER 的蛋糕/曲奇預拌粉﹗哈哈哈﹗當然有興趣啦﹗話同大頭妹整蛋糕,講咗好耐...不過因為我太懶,而且之前又忙於小丸子 K1 INTERVIEW,所以一直都未有時間囉﹗

多謝 SHE.COM 同 BETTY CROCKER,我地今次收到 4款蛋糕/ 曲奇預拌粉﹗

要投票整邊一款先,大頭妹想要整 BROWNIE MIX﹗

小丸子想要整 STRAWBERRY CAKE MIX,佢鍾意睇個套卡通,個女仔整 STRAWBERRY 嘛﹗HEHEHE...我打算 CHRISTMAS 先整 BROWNIE MIX,所以我投咗小丸子揀的 STRAWBERRY CAKE MIX一次﹗
 

HHAHAH...睇下佢幾開心﹗
 

 首先就要預備材料啦﹗都是水﹑菜油﹑雞蛋,一啲簡單的材料,屋企都應該有架啦﹗


小朋友有得玩粉就最開﹗

不過要同時同 2個小朋友一齊整蛋糕...都真是有少少手忙腳亂﹗

小丸子見大頭妹整咩,佢又要整咩﹗

睇佢個樣幾認真﹗

HAHHA...新的 ELECTRONIC MIXER,佢地都係第一次玩,所以好開心﹗

HEHEHEH...放心...人人有份﹗

其實都真是好簡單,只要將所有材料加入,打 2-3 分鐘就OK啦﹗

原來一盒的份量都幾多﹗一次過可以整到 2份蛋糕﹗

HAHAH...睇下大頭妹幾有滿足感﹗

小丸子就更加開心啦﹗平時有時我同大頭妹煮野食,要埋爐火,我唔係次次會預佢﹗

叫佢笑個靚嘅影多次﹗

因為呢隻SUPER MOIST CAKE MIX 可以蒸又可以焗,由於時間的關係,一於一盤焗一盤蒸啦﹗

中火蒸 20分鐘就OK啦﹗

登登﹗成功咗﹗

焗就 180度焗 28分鐘﹗得咗﹗

銷售點:各大超級市場有售
http://www.bettycrocker.com









沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...