2014年12月3日 星期三

貪靚丸第一次剪髮

2014年11月7日 (星期五)

小丸子由出世到今次剪髮之前,都是由我剪的,其實佢得個幾條毛仔,我每次都只是要幫佢修一修,都無咩好剪。不過上次同佢剪得好短,爸爸笑佢係洪金寶 (大家自己 SEARCH "龍的心"),叫我下次都係唔好慳個少少錢,我唔係慳呀﹗我係驚小丸子坐唔定之嘛﹗

終於去到 K1 INTERVIEW季節,就試下帶小丸子出去剪一次髮啦﹗

去返平時大頭妹剪開的 ADA姨姨,即是屋企留下,其實有睇過幾間 kids salon...不過媽媽我拖拖到 last minute 先去剪,聽日就有第一場 interview,唯有剪住先啦﹗而且我都驚佢一坐低就要起身走﹗

哈哈...估唔到...佢坐得超定﹗

又冇扭計又冇喊...見佢有少少擔心,佢竟然問我 "剪完仲紮唔紮到辮架?",下...原來擔心呢樣?﹗貪靚丸果然並非浪得虛名﹗

ADA姨姨剪小朋友都好細心架﹗

小丸子望實塊鏡﹗

剪完仲笑咪咪話自己好靚﹗

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...