2014年12月6日 星期六

靚媽週記:新鞋子

先一排想買鞋,睇極都唔岩心水!著到我唯一的平底鞋都爛埋,另一對寸半的爛咗鞋釘又未整,得返對3寸的。急急忙係屋企樓下的日本 BOUTIQUE買住先,點知忽然又真是比我睇岩 2對喎﹗

哈!估唔到今次一睇就睇中 2對!

呢對好滿意,又舒服,又型,又有少少高度,岩晒生得矮的我﹗


呢對好抵,斷碼$450!

平底黑閃,絕對非常易襯!

不過出 BLOG 之時,已經比我著甩咗一隻蝴蝶結...應該係帶小丸子返學時甩咗係巴士...執唔返...鳴鳴鳴﹗

最近都無影相...以下的...應該係 11月頭...




呢年衫係成件有少少珠片好閃閃...HAHAH...著完 2個囡不停讚我靚


唔...咁著我 PAT PAT...好似好大...算啦...都唔關點著事...係細嘅就唔會覺得大啦﹗又唔見我覺得個胸大...哈哈哈哈﹗
大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...