2015年1月16日 星期五

大頭妹的童言童語

 

阿旺一向好惜大頭妹,不過大頭妹又真是好抵惜,最近 (可能都唔係最近)...仲取代埋我,做阿旺背後的女人...以下是大頭妹同爸爸的對話:

大: 爸爸,呢啲係咩嚟架?
旺: 乖女,呢啲係爸爸要做的project。
大 (看一看爸爸的功課然後問): 你識唔識呀?
旺 (無奈地) 答: 我唔識呀,今次真係唔識做。
大: 唔識唔緊要!唔識就去學,學識就返嚟教我啦!
大 (再看一看爸爸的巧課: 你寫得好好啊!(HEHEHE...其實佢識鬼睇咩﹗)
旺 (眼泛淚光): 爸爸知道啦,爸爸一定要學識佢﹗之後返嚟教妳,為咗妳我一定做得到!

阿旺話佢當時真的想喊出嚟﹗HEHEHEH...真是超級眼淺的爸爸...之後佢其實寫咗篇千字文 "表揚" 大頭妹...不過比我 CUT 成以上的對話﹗結果,阿旺就日日好勤力做功課...依家真是世界變...唔係爸爸叫個囡做好啲功課,竟然是個囡叫爸爸做好啲功課...




新年時我買了一部新的多士爐,有一朝預備早餐比大頭妹同小丸子,由於早上都是超趕的關係,我一邊搽 uv cream,一邊拿牛油比大頭妹小丸子自己搽麵包。

大頭妹 (望望我又望望盒牛油): 下?﹗搽係塊面度?﹗

hhahahhaah...我當時真是笑都收唔到聲,下次都是早少少起身,唔好成日都咁趕...



有一日坐地鐵,我見到一個伯伯上車,站著近車的位置沒有坐位,我就叫大頭妹讓坐,大頭妹行過去叫伯伯過來坐啦﹗但原來伯伯下一個站就落車,所以佢話唔坐啦﹗之後大頭妹行返埋位問我:
大: 點解要讓坐比伯伯呀?
我: 因為伯伯老啦﹗老人家坐地鐵無位坐,如果跌親會好麻煩﹗(我講完已經估到大頭妹會問我咩...我成日同佢講...我老啦﹗唔好激我,唔係我好快死)
大: 伯伯好老,咁佢係唔係.... (我掩著大頭妹的口)
我: 唔會唔會,伯伯唔會死架﹗
大 (一臉疑惑) : 點解伯伯老就唔會死,你老就會死呀?﹗
我: ...唔可以話人地 "死" 呀?﹗咁係好無禮貌架﹗
大: 點解話人死係無禮貌呀?﹗
我: 因為大部份人都唔想死,好怕死嘛﹗
大: 點解好怕死呀?﹗
我: 死咗就無爸爸媽媽架啦﹗無得返屋企架﹗

結果...因為唔想大頭妹講呢個話題,唔比佢講,反而令到個話題沒完沒了...我要投降了...以後都係唔好同小朋友亂講野...



又有一日,又是坐地鐵,我自己一個帶佢 2個上芭蕾舞,所以帶咗 bb車,小丸子唔知做咩係都要伸隻腳出去,好似坐學行車咁自己行,因為要入車箱,我怕會碌到腳 (前一日佢坐bb車時瞓咗,隻腳跌咗出去,已經試過碌到腳),講咗幾次小丸子都唔理我,我話再伸就要打腳,佢仲即刻伸隻腳落地...結果我當然打咗佢腳仔一下,小丸子大喊﹗之後上到車箱:

大: 你睇﹗你整喊妹妹啦﹗
我: 我同佢講咗架啦喎﹗佢再伸隻腳出去,我就打腳﹗
大: 我地唔可以打人架﹗就算大人都唔可以打小朋友架﹗打腳都唔可以﹗打身都唔可以﹗你睇佢喊啦﹗咁係傷害到人架﹗我都要同爸爸講 (我以為佢想投訴我,原來唔係...),佢都唔可以成日扮怪獸嚇我地架﹗咁都係傷害到人架﹗(喋喋不休...下刪一千字...)
我: 咁我應該點做呀﹗我同佢講完佢都唔聽﹗
大: 你再同佢講囉﹗總之唔可以打人架...(再喋喋不休...下刪一千字...)

最後...比大頭妹鵝咗我幾個車站,一直由坑口,鵝到我係鰂魚涌落車轉車先停...不過老實講,媽媽好多謝你呢幾年教識我做一個好媽媽﹗


大家 LIKE咗我地的 FACEBOOK PAGE未呀?未就快啲 LIKE啦﹗





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...