2015年1月13日 星期二

大頭婆婆生日飯@海龍王餐廳


今年大頭婆婆生日,我地一家入咗海洋公園玩﹗因為大頭婆婆生日可以免費入場﹗之前我地睇 "國皇的婚禮" 介紹,玩 HSBC 個 CREDIT CARD PROMOTION,中咗半價買海洋公園飛 (半年前玩,張飛要用啦﹗),所以就齊齊入場囉﹗

晚餐揀咗去海龍王餐廳,貪佢環境夠特別﹗訂枱的時候,記得要訂 "水族館" 旁的位置,其實只有門口 2張枱係 "貼住" 水族館,其他就都有少少距離,不過旁邊位總好過山頂位嘛﹗食物質素都可以,價錢就一定包括埋個環境架啦﹗一份 8oz的牛扒大約是 $228-258,其實都算合理,我地 4大 2小點了 1個前菜﹑2個主菜﹑1個意粉﹑1個炒飯﹑1個甜品,生日入場有張 8折 coupon可以用,埋單單計大人 $250/位,都算ok﹗heheh...我地買咗年票,下次生日都可以再入去食嘅,有 8折 coupon嘛﹗另外生日仲有張免費飲品,不過我地唔記得用﹗但記住入場費係另計的﹗

今期是 DORAEMON 主題...不過 1月4日就完啦﹗

頭盤: 煙三文魚凱撒沙律 $128

味道都唔錯,我平時唔好凱撒沙律,今日都食咗少少﹗

厚切美國肉眼扒配黑松露菌汁(8oz) $258,heheh...完全食唔到黑松露菌味,唔係依家寫 blog,睇多次個 menu,都真係唔知﹗

扒澳洲牛柳配燒汁 $228,餐牌無寫幾多 oz,問咗 staff話一樣 8oz,大家一致覺得呢塊好食啲﹗仲要平 $30﹗

肉醬意粉 $178,意粉相對仲無咁抵食,不過要比小朋友食嘛﹗小丸子食咗半碟,我食咗一啖,味道係唔錯嘅﹗個汁好香濃,又足料﹗

招牌海龍王炒飯 $208,呢個...又係唔係太抵...um...味道係唔錯嘅﹗佢有龍蝦﹑帶子﹑鮑魚嘅...但切到細細粒炒飯,鬼食到咩﹗相對下好似食扒就抵啲,起碼自己煮的成本都高啲啦﹗

最後仲有焗朱古力梳乎里﹗點的時候話叫上,同要蠟燭,兩樣都唔記得﹗無啦啦都未食完就上枱,仲要無蠟燭...雖然我地同媽咪慶祝生日唔洗咩 surprise...不過佢地的 service...都真是幾 surprise﹗佢地有 offer 拎返入去,再整一個比我地嘅,我地唔想浪費食物,所以話唔洗﹗之後問我支蠟燭插係生果上面好唔好,唔好都唔得啦﹗

 食物選擇唔多,而且好多 menu上的食物,到晚上 order都係無,下次可能要問下留咗先﹗menu 在此: http://www.oceanpark.com.hk/doc/common/buy-and-book/aquacity_meal.pdf

媽咪生日快樂﹗


咁環境就真是good嘅,小丸子睇得好開心﹗可惜大頭妹瞓咗﹗


食完餐飯...大頭妹終於都瞓醒啦﹗玩咗一日好攰架啦﹗最後佢自己返到太古食牛肉飯...



今次之後大頭妹同小丸子都學識好多海洋生物﹗



海龍王餐廳:
訂座電話: 3923 2161/ 3923 2162
星期一至日:11:00-21:00


大家 LIKE咗我地的 FACEBOOK PAGE未呀?未就快啲 LIKE啦﹗

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...