2015年1月27日 星期二

大頭妹K2上學期評估

2015年 1月22日 (星期四)

上星期連續 2日家長日,星期四是大頭妹,星期五是小丸子﹗

仲記得 PN 時,老師話大頭妹好搗蛋﹑係學校好開心,成日同同學傾計。到 K1,因為轉了國際班,老師話大頭妹唔太明白普通話,英文都只是中遊位置,一度令我好擔心,怕自己揀錯﹗終於到 K2 評估,第一次聽到老師的讚賞,見到大頭妹慢慢的進步真是好開心﹗

今次老師讚大頭妹各方面都表現得不錯,成績上沒有什麼特別要講,堂課都能自己完成。唯一反而是情緒上,有時大頭妹會為好小的事而喊,老師舉例話試過有一次,大頭妹以為自己唔見咗手巾仔,自己坐係位喊,老師問佢咩事又唔講,問咗好耐先知,然後發現條手巾仔其實係裙袋,老師問佢係屋企會唔會都係咁,佢想知係語言問題 (唔係太識講普通話),一或係情緒問題,其實係屋企有時都會,不過就唔經常,主要係怕我鬧。另外,老師話大頭妹食茶點慢﹑寫字慢﹑執書包都慢,放學時成日驚同學走晒,留返自己一個...UM...係架...佢一向好似食咗豬油膏...我一直以為我個人心急覺得佢慢...即是佢原來真是慢...

學校的成績表因為無 GRADING,其實我都唔知點為之好,點為之唔好﹗咁望落都OK嘅﹗



到我做返個小總結啦﹗

先講下英文,睇返今年,英文真是進步咗好多﹗上年老師建議我地每星期一日係屋企都同佢講英文,等佢習慣下講英文,其實...都有做嘅...間中,見佢開頭唔多理我,到依家佢自己玩的時候會自言自語講英文,問佢野都問得頭頭是道。同佢落公園玩,見佢同外籍小朋友玩時,都可以用幾流利的英文溝通,我覺得學英文最緊要夠膽講,夠膽講已經好好多,所以係呢方便我都好滿意架啦。有時同佢行街,見佢識的生字,都會有少少 surprise﹗我估可能是佢鍾意今年個英文老師,而且都上咗成年 phonics,已經學到 level 2啦﹗

中文就日日要寫多一頁生字,學校都是隔日有中文寫字功課,仲要隔行隔格,我覺得唔夠,而且佢寫中文字好無心裝載,呢頭寫完,個頭就唔記得,到依家有時都默寫唔到個 "日" 字,所以我叫佢寫的都是寫簡單的,主要都是練習下筆畫同速度﹗

數學方面,本來打算下學期就上公文數 (即是依家),不過聖誕節時,我買咗幾本數學習作自己教佢,又比我發現竟然教數學最唔洗勞氣﹗不過由於都是主力練寫字,有時間先做數,仲要只要佢話攰我就停,所以一星期都只是做到 2-3 次,有時一頁都分 2次做。暫時學數手指,所以只是計到 5 +5 以內的數,多過 5就唔得架啦,所以最終可能都是要去公文數。

唉...其實每日放工返到屋企都已經 7:00,7:00-8:00 就是做功課時間,8:00-9:00就食飯,之後再要做練習,唔想做練習個日,我就講故事,10:00就開始暗瞓,但通常 11:00都未瞓,都是時候要 tune下個睡眠時間,唔係到小一時就辛苦了﹗


2 則留言:

  1. 你地o既成績表好仔細, 大頭妹有進步你放心晒! 肯做練習一定會越o黎越叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我寧願係直接比 GRADE,依家都唔知即係代表咩﹗唔知係唔係去到 K3都係咁。HAHAH...練習呢...通常都係買多過做﹗本本都係做頭幾頁﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...