2015年1月19日 星期一

Sadia 特約:蜜糖芥末雞槌 (附食譜)



哈哈哈﹗今次的開箱文好特別﹗我收到的是一大箱凍肉﹗﹗﹗

嘩嘩嘩﹗真是要好多謝 Sadia 贊助我今次的食材﹗真是好開心...仍然有人記得我識煮野食...唔係淨係記得 2個囡...hehehe...當然大家愛惜大頭妹同小丸子,我都是好開心嘅﹗

今次收到好多食材﹗包括有:優質火腿片﹑歐陸金門火腿片﹑豬梅肉扒﹑豬柳扒﹑有骨豬扒﹑雞胸肉﹑雞翼槌﹑雞中翼﹗我的任務是要寫 2個食譜﹗咁我就揀 1雞 1豬啦﹗﹗﹗


第一個食譜就先寫雞翼槌啦﹗其實我自己好鍾意食雞翼槌,肉質滑,又無食雞翼咁麻煩,好適合用嚟做 party food﹗今次就試下做蜜糖芥末雞槌啦﹗雖然聖誕節 party 旺季已過,不過平時屋企開大食會都好岩架﹗ 

蜜糖芥末雞槌
材料: Sadia 雞翼槌 1盒 (1盒有大約 6隻)
調味: 芥末 1湯匙,鹽 1茶匙,胡椒粉 少少,蜜糖 半湯匙
做法:
1. 以調味料醃雞翼槌最少 3 小時 (最好一晚)
2. 預熱焗爐以 grill 的 function 焗面20分鐘,根據顏色,反轉再焗10-15分鐘至自己喜歡的程度


 大家買凍肉的時候,可能都唔多留意牌子。Sadia 的母公司BRF,現時是全世界七大食品生產商之一,BRF於世界各地擁有超過60個達國際衛生標準的生產基地,及12萬名專業人員,產品現於全球共140 個國家有售,而Sadia更是旗下最受歡迎的品牌之一,有超過60年的傳統經驗,產品於全世界多個地方非常受歡迎,當中包括歐洲、美國、日本、亞洲、中東 及非洲等地區。 

每一包都是 "密封" 包裝,保証衛生﹗我收到的時候是冰的,我放係雪櫃解凍一晚,第 2日拎出來,洗一洗就可以醃啦﹗一包大約有 6隻,2人家庭就岩岩好啦﹗

話明是蜜糖芥茉雞搥,當然唔少得蜜糖﹑芥茉 (我喜歡用 wholegrain mustard),另外仲有 spice salt,即是有混合香料的鹽,只用鹽當然都可以﹗

先放鹽﹑再放芥茉﹗

最後加少少蜜糖 (大約半湯匙)

既然本身有個盒,係返個盒度醃,醃完再用保鮮紙包好,又可以放返入雪櫃啦,真是方便呢﹗

我今次是用細焗爐焗,即是多士爐,我較到去 toast 位置,焗大約 20分鐘,反轉再焗 10分鐘﹗hehhehe...皮脆內嫩,真是好好味呀﹗

我的試食專員﹗

hehehe...當然好味道啦﹗

銷售點: 惠康﹑永旺 (AEON)﹑大昌食品﹑一田百貨

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...