2015年1月30日 星期五

第一次組織義工探訪活動

 

最近寫 blog的進度有一點點慢﹗之前我地以 "傻夫婦" 名義組織的第一次義工探訪活動,一直都未寫,因為想寫好啲,等多啲人明白我地的活動意思,以後可以有更多人參與,所以一直拖呀拖﹗

 今次的探訪活動總共有 18個家庭參加,總共 60位大小義工,最細的只有幾個月,開始之前見到咁多個義工家庭坐埋一齊,真是好感動﹗我要再一次多謝大家的參與﹗其實大部份是 blog友,係網上就接觸得多,之前未見過真人﹗亦有部份是朋友,和朋友的朋友﹗

我幫我地今次的義工隊改咗名做 "分享愛" 義工隊,起初想叫返傻夫婦,不過諗下...無理由要咁多個義工家庭陪我地一齊叫做 "傻瓜" 架嘛﹗咁我地今次活動的目的是 "分享愛",所以就叫 "分享愛" 義工隊啦﹗

今次是我地第 2次探訪,就已經做咗義工聯絡人,其實都有少少緊張,寫 blog 咁耐,出席 event 就多,自己搞 event都是第一次﹗由於無經驗,好多野都怕做得唔好﹗例如因為無經驗,義工們集合之後,我地無先打比受訪家庭就出發,結果有 3個家庭 "摸門丁" (包括我地),要係門口等/ 改探另一個家庭﹗後來問返機構,其實因為周六日好多 NGO 都會搞興趣班/補習班,有時媽媽大頭蝦唔記得已有活動又應承,有啲就臨時後補位上興趣班,唔去下次唔再受佢哋報名,結果唯有放棄對升學無着數的探訪,當然也有absent mind家長約好又唔記得咗啦﹗um...咁講我都明嘅﹗唯有下次自己安排好啲﹗

我地今次去探訪的家庭,是唐 2樓,所以相對會 "擋" 得比較細 (2樓比較好租,唔洗行咁多層),一家 5口就住係大約 100呎地方,有 2張碌架床,一個衣櫃,一張摺枱﹗廚房其實就只有一個煮食爐﹗我四圍望一望,一件玩具都無 (比上次探訪的家庭環境仲要差)﹗小朋友就只可以屈住係床度玩。大頭妹無講我都無特別為意,佢地瞓的床,都沒有床褥﹗大頭妹回程的時候問爸爸,佢地無電視嘅?﹗咁佢地未無得睇 Disney channel 囉﹗點解佢地無玩具嘅?﹗有時真是唔好以為小朋友就唔會明白,之前有比人問過我覺得帶 4歲的小朋友去做探訪有用咩?其實佢地真是明白,而且最重要是通過 2家的小朋友一齊玩,會比較容易打開隔膜,大家比較易溝通﹗好似上一次探訪時,有一個媽媽同我講,其實佢最怕小朋友幼稚園開生日會,因為其他小朋友都會帶好多糖返學校,又有靚裙仔著,要刻意去買又會增加屋企負責,唔買又怕唔好睇。原來我地好開心好期待的幼稚園生日會,對某啲家庭來講,會是一個負擔﹗

之後其他義工家庭都有分享﹗我比較有印象的是其中一個義工家庭去探訪的竟然是自己小朋友的同級同學﹗佢話忽然令佢地覺得原來需要關心的人,就是 "這麼近"﹗剛巧受訪的家庭是環境比較差的,住9樓天台, 有時仲會有老鼠出沒﹗其實真是無諗過,香港的居住環境,原來可以咁差,我地細個住公居叫窮人,依家的窮人,連公屋都無得住,點解個社會越來越退步﹗

探訪前阿旺講下活動內容。


真是要再次多謝大家的參與﹗




以下的相是我問一個參與的義工借的,佢探訪的應該是 "光房",租的是房 (有窗的),但浴室廁所同廚房都要共用﹗

幾家人共用浴室。


我覺得今次的義工探訪活動,是我在 2014年做過最有意義的一件事
自從自己做咗人媽媽之後,我的確好比心機去愛大頭妹同小丸子,我覺得我地一家真是好幸運﹑好幸福﹗我地的探訪當然唔會話令到受訪家庭的生活有改善,每次去可能帶少少糖果﹑玩貝﹑文具比小朋友,不過最少佢地會覺得有人關心佢地,社會上是有愛的﹗2015年我地會繼續我地的分享愛探訪,希望大家都多多支持我地啦﹗


2 則留言:

  1. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 好有意義!有時自己確係身在福中不知福,相信小丸子大頭妹一定會領悟到箇中意義!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...