2015年2月4日 星期三

零失敗蘿蔔糕 (附有圖食譜連Video)



今年提早整蘿蔔糕,因為想出返個有圖食譜,之前 yahoo 搬 blog,搬完之後,啲相唔見咗,所以 n 年前個有圖食譜,變咗無圖﹗今個星期日/ 下個星期日整就應該差唔多時間,不過下星期日係情人節,哈哈...都可以當是情人節的特別節目﹗男朋友/ 老公刨蘿蔔,女朋友/ 老婆整糕﹗



材料:  
紅蔥頭 3粒,爆香油鑊用 
冬菇 5隻,浸軟切粒   
瑤柱  3-5粒,浸軟撕絲   
臘腸 2-4條,用熱水沖沖去衣切粒 (我唔食臘肉,所以用 4條臘腸,否則 1臘肉 2臘腸) 
蝦米 2湯匙,浸軟切粒 
蘿蔔 3斤(即1800g),刨絲,連水備用  
粘米粉 半斤 (即300g)
*其實以上材料,只有蘿蔔&粘米粉是固定,其他材料都可跟個人喜好﹗ 

調味料:
3.5茶匙
2茶匙
胡椒粉 少少
麻油 少少

做法:
1. 先落麻油,用紅蔥頭爆香鑊(拿走),加入臘腸。 2. 除蘿蔔&粘米粉,加入其餘材料炒香,加入糖 & 贊酒 (少少)。
3. 加入蘿蔔絲,煮熱。加鹽&胡椒粉。 
4. 續少加入粘米粉,邊加邊炒。
5. 快炒至完全混合
6. 錫紙盤內塗油,加入炒好的混合物。蒸30-45分鐘,視乎錫紙盤的大小。

1. 先落麻油,用紅蔥頭爆香鑊(拿走),加入臘腸。 


2. 除蘿蔔&粘米粉,加入其餘材料炒香,加入糖 & 贊酒 (少少),盛起備用。

3. 加入蘿蔔絲,煮熱,加鹽&胡椒粉。 記得一定要煮蘿蔔時加調味,加咗粉就好難 mix,到時就會有啲地方太咸,有啲地方唔夠味架啦﹗ 


4. 加入之前炒好的材料。

5. 續少加入粘米粉,邊加邊炒。


6. 快炒至完全混合 (呢條片係炒完的時候,要留意返個 texture啦)


呢條片係一開始炒的時候,無咁重要﹗


6. 錫紙盤內塗油,加入炒好的混合物。蒸30-45分鐘,視乎錫紙盤的大小。(我今次一盤過蒸,蒸咗 1小時,不過我 45分鐘時 check 過,其實已經 ok﹗)



放涼 15分鐘後,已經成形架啦﹗今次自己食,無特別放 topping 係面,如果大家想靚啲,炒完粒粒之後可以留起少少放面﹗

 芋頭糕: http://athena-joe.blogspot.hk/2012/01/bellbell.html
馬蹄糕: http://athena-joe.blogspot.hk/2015/02/blog-post.html


 大家 like 咗我地的 facebook page 未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

6 則留言:

  1. 多謝你既分享呀~
    今年無得係香港過年~
    可以跟住你既方法~自己試下整~
    過年點都要係下蘿蔔糕先得~
    希望我會成功!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個食譜好易整,有時間都試下啦﹗

      刪除
  2. 你好勁呀!! 我返阿媽度食咋, 自己唔識整呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好易整...係刨蘿蔔最辛苦...要少少臂力﹗

      刪除
  3. 我今年都整咗啦!! 睇住你嘅 Demo整實得啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗今年好乖拍咗片,咁真係想整嘅人就易啲跟﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...