2012年1月21日 星期六

新年啦﹗新年啦﹗

今日年廿八啦﹗今年無年三十,即是過兩日就是新年啦﹗我預祝大家龍年,龍馬精神﹑身體健康﹑如意吉祥﹑六合常中﹑心想事成

我同阿旺都好傳統,每年的新年都會佈置一下屋企,我地每年年廿八洗完邋遢就會開始貼揮春啦﹗HEHEHEH...我地好慳,至今仍然用梗我地第一年搬出嚟買的布揮春﹗﹗﹗夠晒環保﹗﹗﹗偏心旺今年終於因為大頭妹,買了一盤桔﹗其實我地屋苑有得賣,9:30am開賣,我地 10:30am去到,已經賣完"九世"啦﹗明年請早啦﹗結果阿旺要由灣仔買回來﹗$120,再加的士錢﹗屋苑的只是 $160,送到上樓,仲要大盤好多 (呢個是重點)﹗我下年要 9:00am落去排隊先得﹗
佈置屋企的職責當然落係阿旺身上啦﹗最近好少出鏡的阿旺﹗


今年終於唔用blu tack,改用3M的無痕掛勾﹗


無痕迷你掛勾,細細個透明細的,用來掛我地的布揮春就最岩啦﹗


我地搬出嚟的第一年是豬年,所以當時買麥兜﹗

無痕魔術貼我都是第一次用﹗
貼輕身的物件 e.g.細相架/ poster就最適合﹗

用法都是一樣,貼在清潔的表面再按30秘﹗
(無聊旺叫我影低佢個努力樣...)

 

我地的新鞋櫃﹗貼返個2012日曆先﹗

哈哈﹗一月都過了一半才貼出來﹗


仲有鞋櫃的前面﹗我地的即影即有相終於重見天日啦﹗
由那些年到最近,大頭妹好鍾意去睇﹗不過佢唔認得自己BB個樣﹗

 

好開心﹗終於有桔啦﹗我恨咗好耐架啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...