2012年5月11日 星期五

我的專業陪月員﹗




不是我自己讚自己的阿旺,佢又真是幾叻仔的﹗今次我1生小丸子住產房的幾日全靠佢貼身照顧我﹗仲日日返屋企煲代茶比我飲...雖然第一日炒米炒得太 "香" (燶),第2日煲杞子圓肉南棗水...又放太多南棗,我飲完喉嚨痛﹗不過我覺得佢都好叻仔架啦

不過要講最叻,應該是幫小丸子沖涼﹗上次大頭妹的時候,都是阿旺負責同大頭妹沖涼的﹗今次有工人姐姐幫手,不過我發現我工人次次同小丸子沖,小丸子都會喊﹗反而星期日的時候,阿旺自己同小丸子沖,小丸子全程都無喊﹗仲要有大頭妹在旁搗亂﹗

一開盤水...大頭妹已經好興奮﹗


哈哈﹗仲記得點樣同new born沖涼喎﹗


小丸子個樣幾舒服﹗


仲識望鏡頭笑喎﹗


哈哈﹗有video睇﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...