2012年5月24日 星期四



今個星期本身已經忙到不得了,星期一要同小丸子去醫院CHECK黃,星期四要帶小丸子去健康乙院打針,我自己之後仲要上瑪麗抽血,預備下星期二做產後檢查﹗星期五又要再帶小丸子返醫院CHECK黃,點知我仲病鬼咗

我個人一年都唔病一次,打得底我的細菌一定是惡菌,我星期一開始病,起初都是微燒 37.X度,我以為又是乳腺塞咗啦﹗今次小丸子已經塞過2次,一次左一次右,今次右邊都好似有粒石仔,上兩次都是我的陪月員(阿旺)幫我搞掂﹗佢仲要好自豪咁話自己苦練多年的 "XX龍爪手" 終於有用武之地﹗其實真係要好狠先通得返,自己永遠出手唔夠狠﹗之後燒到40度,又發冷,又全身痛,我就知應該係感冒啦﹗比我拖到星期三,阿旺放工先去睇﹗我自己行唔郁呀

為 免我傳染大頭妹,仲帶咗大頭妹去奶奶屋企小住一日,今次是第3次同大頭妹分開呢﹗成晚都好似聽到大頭妹把聲...我一定是太掛住佢啦﹗第2朝問奶奶,佢 "完全" 無搵過我地囉﹗﹗﹗都唔知應該讚佢"叻女"好,定話佢"衰女包"好﹗HEHEHE...不過可能佢似我,我細個出名叫 "四海為家" ,成日去唔同的親戚屋企瞓,但夜晚又唔會喊住返屋企﹗

經過今次...我深深明白...全職媽咪真是無得病﹗今次病一病,夜晚餵夜奶的時候 簡直想死﹗仲要如果大頭妹係屋企佢一定要跟住我﹗依家佢又有 "新招",就是妹妹一喊,佢就跑去我度,叫我抱佢﹗依家的細路真是好醒...仲以為大頭妹咁細,應該唔識呷醋...原來錯晒﹗﹗﹗

囡呀囡...媽咪好掛住你﹗
頂帽是PLAYGROUP的勞作﹗
HEHEHE...一返到屋企就叫我地睇﹗係咁話HAT﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...