2012年5月4日 星期五

我的5日4夜生產旅程(完)

2012年4月20日
第2朝做的BLOOD TEST都 "好似" 是FAILED﹗所以又要住多一晚﹗我就係咁過咗2日住 "頭等房" 的生活﹗好彩有阿旺陪我,不過佢就慘啦﹗要24小時照顧我,第2日好少少,有個護士提佢可以移張梳化入去瞓﹗

夜 晚7:00幾,終於吊完藥啦﹗醫生話睇多1小時,如果血壓都仲是正常我就可以食返野啦﹗到8:00幾醫生睇完我話血壓正常,我就好開心咁阿旺去買野比我食 啦﹗阿旺話我發開口夢都話要飲檸檬茶,要飲STARBUCKS的熱朱古力...HEHEHE...所以到我一食得野,佢就去買比我﹗HEHEHE...但其實2樣我都唔應該飲﹗不過瑪麗間STARBUCKS無咗...變咗DELIFRANCE,好似都要廿幾蚊杯,不過同STARBUCKS個杯就...﹗


2012年4月21日
醫生早上睇完我話我可以轉返普通病房啦﹗不過都係無得去返6/F的產後房,要去K9南﹗我最初仲怕會好嘈 ﹗因為是代產室嘛﹗原來都好寧靜﹗HEHEHEH...原來會痛到叫出聲的人唔多...只不過我是其中一個﹗如果我唔係有 "額外問題",我本應今日就出院啦﹗﹗﹗

HEHEHE...去返普通病房,第一件事當然是接返我的心肝肝 "小丸子"啦﹗護士同我講小丸子好寂寞,因為9/F得佢一個BB﹗佢地仲好好,知我想餵媽媽奶,之前都用杯仔幫我餵

其實我唔係好想影...已經3日無洗頭...自己都覺得自己恐怖﹗


其實阿旺都唔係好我好多...HEHEHE...



2012年4月22日
因為都要睇住我的血壓,所以要多留醫2日﹗每日都要量好幾次血壓,其實都仲幾高,好多時都仲是OVER 130﹗我覺得因為一量我就好緊張﹗

開始食返醫院的正常餐,之前吊藥都係得飲粥水咋﹗HEHEEH...我有少少 "奇怪",其實我幾鍾意食瑪麗醫院的餐﹗尤其是佢地預備比餵媽媽奶的媽咪的魚湯﹗真是好好味﹗

早餐: 肉碎粥+蛋


午餐會比較豐富,有菜有肉,仲有橙同魚湯﹗個橙好甜﹗


晚餐反而少啲﹗

日日都有唔同的魚湯,呢日係沙參玉竹排骨魚湯?﹗

因為星期日工人姐姐放假,而且我都好掛住大頭妹,阿旺帶埋大頭妹來探我呢﹗


扎花...唔係阿旺買的...是我家姐買的..






2012年4月23日
今日出得院啦﹗我真係好掛住屋企...好掛住大頭妹...仲好掛住屋企...張床 (唔係阿旺)﹗不過醫生話我6星期後都要返去再做一次BLOOD TEST,睇下我啲心肝脾肺腎﹗仲要做產後的糖水TEST,不過由於太多人做,所以醫院已經唔包啦﹗要自己出去做﹗


後 記: 其實真的不得不讚瑪麗醫院的護士,真係好好經驗,我仲記得生大頭妹的時候,去贊育上產前運動班,個導師話佢地一眼就會睇得出邊個就快生,邊個未生得,未生 得的時候唔洗過去呃護士比產房﹗我今次真是信啦﹗我上次成日過去同護士講好痛啦﹗5分鐘痛一次啦﹗佢地都唔理我﹗今次我只是講咗2句,就即送我過產房啦﹗HEHEHE...經過今次我信啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...