2012年5月19日 星期六

近況



第一次用iPad 寫blog ,
因為最近都好少時間可以坐係電腦前,
同一時間要照顧一個兩歳又未懂事的大頭妹,
同初生的小丸子都幾吃力。

最難的地方是要照顧到小丸子,
又唔好令大頭妹覺得我冷落佢⋯
最初大頭妺都好唔習慣,
成日會叫我放低妹妹係床仔。
後來直頭放棄我啦!改要工人姐姐!

其實我地都好努力,
依家都是阿旺同大頭妹瞓,
我就同小丸子瞓,又有時同晒兩個囡瞓!
都試過4個一齊瞓!

日頭我都已經唔瞓,
盡量陪大頭妹玩,
希望佢快點適應有妹妹的生活啦!

工人姐姐六月頭就走,
新工人要六月中至尾先到…
都好!
比我自己試下自湊兩個,
再做埋家務,
咁安排新工人姐姐工作的時候都有個概念。

依家去街要自己揀鞋,女仔真是貪靚啲﹗


2歲生日,問佢幾多歲,做個2的手勢。

仲識答TWO﹗

著咗對公主鞋就跳舞﹗


百厭妹﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...