2012年5月9日 星期三

媽媽奶大作戰 (最終回)



上次大頭妹的時候已經講過一次 (重溫: 媽媽奶大作戰 (上)/ 媽媽奶大作戰 (下))﹗不過今次的經歷有少少唔同,所以再講一次。

今次我生完之後,因為要吊藥,唔可以餵媽媽奶,所以頭2日都無餵過。起初都有少少擔心,聽人講生完之後越早餵越好,而且小丸子頭2日都食開奶粉,餐餐20-30ML,媽媽奶的份量根本就無得比,不過都要試下啦

老實講,頭一日好辛苦,其實根本就未有奶,頭幾餐可能仲有之前的奶粉 "頂住",食完都無喊。食多幾餐之後,小丸子可能開始 "發現" 唔對路啦...HEHEH...食完都仲會喊。夜晚的時候,我迫於無奈都要推小丸子入護士房,怕會嘈醒隔離床 (上次我真係一生完大頭妹就無同佢分開過架,除咗要去聽講座)﹗其實我有問護士可唔可以補奶粉,不過護士唔讚成,佢話再唔啜多啲,就更加無奶﹗

之後我都唔理小丸子有冇奶食啦﹗總之每2小時餵一次,每次餵30分鐘啦﹗如是者一日之後,又真係有返奶啦﹗只要唔放棄,一樣會成功的﹗不過明顯地比大頭妹當年少...其實護士話第2胎上奶應該會快啲架﹗即是遲咗餵...真是有分別架﹗﹗﹗而且大頭妹食得叻過小丸子...小丸子一食奶...5分鐘就瞓...我成日話我的奶是不是有安眠藥?﹗

我暫時由出院到依家都是全媽媽奶,上次返健康院檢查,醫生都話小丸子重得好理想﹗雖然今次的奶量真的不及上次,可能好難可以餵足6個月啦﹗上次大頭妹頭2個月都是全媽媽奶,直到我返工先間中有加一餐奶粉﹗不過我會繼續努力的﹗



提外話: 餵媽媽奶真是幫助子宮收縮的最好方法,上次都唔係太覺,今次可能頭2日無餵,一開始餵的時候,子宮收縮真是勁痛﹗我有問護士,佢話即是代表BB食得岩囉﹗同埋生第2胎的子宮收縮痛過第1胎是正常的,第3胎又會痛過第2胎...

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...