2012年5月28日 星期一

BOSSINI HAPPY BUDDIES TEE

又好耐無出BLOG,因為我病足一星期,成個星期都未退過燒,暈啦﹗我懷疑我是感冒加乳線塞,兩樣加埋,所以一直唔退燒﹗今日都仲有燒﹗出住一個多圖少字的BLOG先﹗

上次BOSSINI除了送我地一家FAMILY TEE之外,另外仲送了一件HAPPY BUDDIES TEE比大頭妹﹗收到的時候好驚喜,BOSSINI出了 "珠片" TEE,夠晒 "浮誇",岩晒我﹗

打完之後比YAHOO食咗個BLOG...有時間再加字...

爸爸襯的 "板仔" LOOK﹗


成日都古靈精怪﹗

可可愛愛咪幾好﹗
百厭大頭﹗

媽媽襯LEGGINGS當裙仔著﹗
斯文得嚟又少少型﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...