2012年5月8日 星期二

大頭妹2歲啦﹗



大頭妹今日就2歲啦﹗媽媽祝你身體健康、快高長大、聰明伶俐、最重要是開心快樂!

2年前呢個時間 (出BLOG時間,今日唔係SET 8:00AM啦),我第一次陣痛﹗痛咗幾次之後,就預備入院啦﹗諗返起仲好似唔係好耐之前,但其實細B都出埋世啦

今年因為細B出世,我仲坐梗月,都無得同大頭妹搞生日會﹗﹗﹗之前其實都有PLAN過,不過其實小丸子的預產期是5月9日,所以一直都唔敢約朋友﹗今次只是咁岩阿旺的朋友上嚟食薑醋,"順便"幫大頭妹慶祝生日﹗今年我咩都無整啦﹗媽咪一知我話幫大頭妹搞生日會已經打電話比我,叫我千萬唔好打算自己煮﹗叫我坐月就算唔瞓,都唔好企咁多﹗所以今次全部都是叫外賣咋﹗大頭妹,媽媽應承你﹗下年媽媽一定親自下廚﹗


用返上年頂生日帽啦﹗


一影相就古靈精怪﹗

KAWAII

影到攰...要坐下啦﹗

仲去搶相機啦﹗

返到屋企第一次影全家幅...下次等媽媽化好妝先再影呀﹗


小丸子圓咗好多啦﹗叻女﹗


朋友帶來的豬手﹗

仲有豉油雞﹗

吉之島壽司

PIZZA BOX薯寶

PIZZA BOX墨魚丸

超級多寶

今次唯一是我預備的...蛋糕﹗

我果然無估錯﹗大頭妹勁鍾意食﹗
但個店員竟然可以漏咗個名﹗﹗﹗實在太可惡啦﹗﹗﹗
*特別多謝姨姨幫我去攞蛋糕﹗﹗﹗

大頭妹全程只是望實個蛋糕﹗

全程的視線都無離開過﹗

不過都仲係唔敢吹爉燭﹗

好好味的蛋糕﹗DARK & WHITE CHOCOLATE MOUSSE CAKE﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...