2012年9月5日 星期三

小丸子試用 ABCDerma


v0003a* {} o0003a* {} w0003a* {} .shape {} -->
早前收到 BIODERMA PR的試用邀請,但並不是邀請我試喎﹗而是邀請小丸子
原來BIODERMA 最新推出 BB護膚品品牌 - ABCDerm。
HEHEHEHE...所以話扮靚是女人的 "終身職業" 是沒有錯的,
小丸子由 4個月開始已經要減肥,依家仲有得試用護膚品﹗
佢可能是年紀最細的 BEAUTY BLOGGER



比BB用的護膚品當然要小心選擇啦﹗
咁ABCDerm是BIODERMA的出品我都好放心,仲要是法國製造﹗
不過大家都見到我上次BB展的時候買了很多沐浴露﹑洗頭水﹑BODY LOTION,
全部岩岩新開,所以我今次只是試了其中一款產品﹗

嬰兒潔膚水
1L
都講少少產品特點:
-獨有Micelle潔膚配方,適用於面部、手部、 眼部、屁股及皮膚之間的摺位
-每天於更換尿片後使用,可保護皮膚表面的皮脂膜,防止細菌入侵及水份流失
-含尿囊素使寶寶肌膚柔軟,濕潤不油膩
-通過皮膚及眼科醫學測試,不含皂性, 酒精及苯甲酸酯 (paraben)





我就是用佢來抹小丸子的米芝連摺位啦﹗
小丸子的米芝連摺位,真是一個 “無底深潭”,
有時沖涼之後一不小心,沒有好好抹乾,好快就會紅得一達達,
加上小丸子又大汗,頸仔成日都有少少紅。
用佢來抹覺得好乾淨 (心理上覺得佢好似BIODERMA的卸妝水),
佢又有少少保濕的作用,熱天用的話,抹完可以唔洗再搽CREAM,
有少少似我地搽完爽膚水的感覺﹗

嬰兒礦物防曬霜 SPF50+  50g


產後修身緊緻霜 200ml (哈﹗原來都有我地媽媽用的產品,等我都試下先﹗)


嬰兒換片護理霜 75ml


嬰兒洗髮沐浴啫喱 200ml


嬰兒保濕潤膚乳 200ml

嬰兒唇邊修復霜 40ml

已經比大頭妹據為己有,最近大頭妹都唔比小丸子玩佢的玩具﹗鳴鳴鳴﹗


ABCDerm仲有 嬰兒禮籃送遞服務。
購買嬰兒禮籃套裝或自選嬰兒產品滿 $400$900 (折實價),
可免費送籃到香港所有醫院 。


ABCDerm 小寶寶禮物籃 $428
嬰兒潔膚水 100ml
嬰兒洗髮沐浴啫喱 200ml
嬰兒保濕潤膚乳 200ml
嬰兒換片護理霜 75ml
小禮物
心意咭
禮物籃
ABCDerm 小天使禮物籃 $970
嬰兒潔膚水 1L
嬰兒洗髮沐浴啫喱 200ml
嬰兒保濕潤膚乳 200ml
嬰兒礦物防曬霜 SPF50+  50g
嬰兒換片護理霜 75ml
產後修身緊緻霜 200ml
小禮物
心意咭
禮物籃


我收到的是小天使禮品籃啦﹗
收到的時候就是這個樣子 (外而有透明膠包裹的)﹗




有興趣的朋友,可以到BIODERMA的網址看看:  http://www.bioderma.com.hk/abcderm/index.php



大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...