2012年9月3日 星期一

STRAWBERRY BABIES - 餵奶巾

p.s. 好好好多謝各位對阿旺的生日祝福﹗佢已經出發去了印尼啦﹗


今日幫自己的ONLINE SHOP宣傳一下,順便傳揚一下餵媽媽奶﹗


其實我覺得餵媽媽奶的最大障礙是出街的時候好難餵媽媽奶﹗
做媽媽奶媽咪有時真是出街食餐飯都好多考慮﹗
又怕出去的時間太長,又怕沒有適合的地方餵奶,
我自己就試過 "呢" 係洗手間廁格餵奶﹗﹗﹗

話說母親節的時候,想同媽咪食好少少,
就訂了家附近的酒店食自助餐,一心諗住酒店應該有育嬰室啦﹗
亦都已經帶了 4OZ奶出去,
當時小丸子都未滿 1個月,心想 4OZ一定已經夠啦﹗出去才 3小時﹗
誰不知...小丸子飲完 4OZ...竟然大喊﹗
我平時都是埋身餵,我從來都不知道小丸子食幾多奶奶﹗
咁...我就唯有帶小丸子離開坐位,睇下有沒有地方可以餵媽媽奶啦﹗
最後...我發現酒店的女廁好大,但竟然無育嬰的地方,就連一張櫈都無﹗
我唯有走入廁格餵奶﹗﹗﹗

其實真是幾尷尬,因為都幾多人出入,
我估人地都覺得幾奇怪,點解廁格會有BB聲,
我好似 "報紙" 間中都有一單係洗手間生BB的新聞咁﹗
出嚟仲要因為抱仲小丸子洗唔到手,就要直接行出洗手間...

真是尷尬C人﹗

之後我有同阿旺 "暗示" 過我想用餵奶巾,不過 "傳統" 的阿旺...就否決咗﹗
咁點解之後我會開始用餵奶巾,仲入貨在自己的 ONLINE SHOP賣呢?﹗
就要多得 "小娜執媽"啦﹗

又話說 6月的時間,我地一家約了小娜執媽一家晚飯,
晚飯的時候,小丸子又發作,食完成支 4OZ奶奶都喊 (大家明白她為什麼胖胖的),
小娜執媽借了她的餵奶巾給我用,小丸子食飽飽就乖乖地瞓咗,
我地有餐安落茶飯食啦﹗
呢次之後...阿旺竟然自己主動叫我買餵奶巾用﹗﹗﹗
之後我發覺餵奶布原來是無比方便,
只要唔好坐是太OPEN的AREA,
其實亦唔會比人眼望望﹗


上次澳門的TRIP我都有用﹗
註: 小丸子正在食奶奶呢﹗



有一條餵奶巾,對餵媽媽奶的媽媽來講,真的好方便﹗
除了餵奶,其實比BB遮住瞓都幾好﹗我見小丸子用完之後都好好瞓﹗
有朋友探訪的時候,都可以大大方方坐係客廳,一邊餵奶,一邊同朋友傾計。
裝了IP CAM的媽媽,又可以安心坐係大廳餵BB﹗
就算去健康院都餵奶室都可以用,唔洗你眼望我眼的時候覺得唔好意思﹗

講開又講...我試過係瑪麗個育嬰室餵奶的時候,
有個唔知係爸爸/ 老爺 (年紀唔似老公),竟然伸個頭入去同個囡傾計,
即時有護士去驅趕佢,
不過我地入面的媽媽都好無耐,亦好驚訝有咁無品的人,
個媽咪自己無叫佢爸爸/ 老爺走開囉﹗


每一條餵奶巾都有個袋仔。




仲有一個位可以放紗巾/ 奶咀。






大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...