2012年9月23日 星期日

星期六鰂魚涌公園﹗



上星期六去太古城的鍾菜飲茶,
次次去飲下午茶都要等勁耐位,
不過無辦法啦...平吖嘛...
間中飲下茶又幾開心嘅﹗

不過其實我地飲茶都幾悶,
次次都是點個幾款點心...

灌湯餃下午茶優惠 $23



鳳爪排骨下午茶優惠 $18


牛肉球下午茱優惠 $15

燒賣正價 $9@


咸水角拼煎堆仔下午茶優惠 $18


呢個家鄉薄餅是我和阿妹的至愛﹗正價 $28


蝦餃 $9@



黑椒牛柳絲烏東 $78



叉燒包下午茶優惠價$18

ORDER比大頭妹的...佢食咗成條...不過其實都係好少﹗


芝麻手撕雞 $28



飲完茶同大頭妹去鰂魚涌公園玩﹗
真是好耐好耐無同大頭妹去大公園啦﹗
上一年...竟然是一年前...
個傻妹竟然...行來行去...行了 30次以上﹗﹗﹗


跑住咁行...



仲要一邊行一邊話好好玩﹗好開心﹗小朋友的世界真是簡單﹗
最近心情麻麻...好想自己有小朋友的天真同簡單﹗


之後去睇人玩BUBBLES﹗BUBBLES係公園永遠都咁受小朋友歡迎﹗


幾開心﹗



人地姨姨好好人,叫佢一齊吹BUBBLES,佢又唔敢呀﹗

好肉緊...佢有時對住小丸子都是呢個樣...我會好驚...



玩到唔捨得走...都是怪平時我地少同佢去公園﹗

到走都是唔敢吹波波﹗不過企係遠處扮吹﹗




大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...