2012年9月4日 星期二

馬騮爸爸


話說我之前從日本訂了fumofumosan公仔,佢有好多唔同的動物造型,
我買了我地一家四口,羊﹑猴﹑老虎﹑龍。

最近阿旺出trip,大頭妹有時都會搵爸爸,
可能佢記得之前我同佢講隻馬騮fumofumosan是爸爸,
呢幾日佢就成日攬住隻馬騮啦﹗
(眼淺旺...如果你係印尼有時間睇blog,記得唔好喊呀﹗)

之後有一日,大頭妹拎住隻馬騮出廳,
平時羊﹑馬騮同老虎都留係房的...妹妹隻龍比大頭妹放逐出客廳
講笑啫,是工人姐姐拎隻龍比小丸子玩,但大頭妹又唔會要隻龍返房陪佢囉。
我當時係房唔知實際的情況,只是聽到大頭妹係廳喊,工人姐姐同妹妹就係細房,
大頭妹好少會無緣無故喊的,我出去睇下佢啦﹗
佢只是不停同我講 "cannot"...
我以為係唔係佢打妹妹啦 (最近真係成日打妹妹),
之後入房打算問工人姐姐發生咩事...我一睇就知啦...隻馬騮去咗小丸子度﹗
可能工人姐姐以為佢唔比公仔同妹妹玩,所以幫小丸子 "爭" 贏咗大頭妹﹗

(霸玩具又是另有原因的...有時間再講﹗)

之後我就攞返隻 "馬騮爸爸" 比大頭妹,佢就無喊啦﹗
真係 "聞者傷心,見者流淚"
呢個媽媽未免太誇張啦
如是這呢幾日,大頭妹都攬住隻馬騮FUMOFUMOSAN同我講 "爸爸"﹗


就是呢4隻﹗



睡前的親子時間﹗


成日都攬實隻馬騮爸爸架﹗


仲有自己的老虎﹗


個樣幾冧﹗


HAPPY﹗


HAPPY﹗




再講多樣野比阿旺知﹗
星期日的時候,我同媽咪帶大頭妹去JUSCO,
佢見到佢最心愛的OREO餅,一手拎住一包,
之後婆婆問佢,係唔係一人一包呀?﹗
大頭妹: 一包我的,一包爸爸的﹗
大頭妹真係好乖﹗可能佢見爸爸出TRIP之前買餅乾?﹗
難怪阿旺偏心大頭妹,佢又真係好惜爸爸的﹗

阿旺...你係印尼返嚟,要惜多啲大頭妹,打少啲機啦﹗
雖然我知叫你完全唔打就冇可能架啦﹗


大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...