2012年9月29日 星期六

做節

今日真是超級HAPPY FRIDAY﹗返埋今日就有4日假﹗
不過因為阿旺調職,依家要返SHIFT,成個10月都要返星期六,之後放返星期一。
呢4日假都好忙...星期六要返老爺奶奶家做節,加慶祝老爺生日。
星期日去我姑媽屋企做節,加慶祝我姑媽加大頭姨姨生日。
星期一返媽咪屋企慶祝大頭姨姨生日。
其實...仲忙過返工﹗

呢餐是上星期日返媽咪屋企提早做節的﹗

雞一定唔少得啦﹗

菜心


炆花膠冬菇


蒸魚

下午食炸芋頭,我媽咪的炸芋頭是 "全宇宙" 最好味的﹗


當日返到屋企,大頭妹竟然自己第一時間走去拜公公﹗

之後...屋企發生歷年最大的家居意外,
大頭妹去婆婆房開晒個5層櫃,結果成個櫃向前傾側,啲櫃桶飛晒出嚟﹗
好彩婆婆係度,推住個櫃,不過婆婆就比櫃桶撞花咗塊面。
我地係廳聽到婆婆尖叫一聲,入到去...真係嚇死﹗
大頭妹應該都比櫃桶撞到塊面,不過佢知係自己NAUGHTY,所以唔敢出聲﹗
過咗一陣先識喊﹗

我話一定係公公 "保護" 婆婆同大頭妹﹗

之後...星期二我送大頭妹坐校車返學的時候,又差啲有意外﹗
商場的門唔知點解突破爛咗...我睇住佢散落的...
而個一朝...大頭妹唔知點解出門口前 "賴尿",所以要換過校服﹗
我地平時都係用呢度門...出去之後就係呢度門前少少等校車﹗
真係好好彩﹗
EHHEHE...好彩個日我冇鬧大頭妹賴尿 (好少有)﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...