2013年11月11日 星期一

Home Sweet Home Project (26 Oct - 8 Nov 13)

睫下眼又兩星期,上星期終於 confirm晒啲磚啦﹗
最後我都無揀到 "令身" 磚做廚廁嘅牆身磚,
怕有少少好似細屋 "扮" 豪宅。 
點知之後發生一件好恐怖嘅事﹗
店員同我地講,我地想要嘅地磚無貨﹗要等 2個月﹗﹗﹗
佢話我地上次問嘅時候仲有好多,
但前一日就有 3個客 confirm咗,忽然買起晒佢地嘅貨﹗

但其實我地行暈成個灣仔,
都真係得呢間有岩我地心水,又岩價錢嘅﹗
(唔洗睇價錢就大把心水啦﹗)
同埋我地都係貪方面先一次過買埋廚廁磚,
其實廚廁磚反而好普通,我去邊度買都一樣﹗
 正當我十五十六之際,
店員同我地講佢同行家 "班" 到貨比我地,
真係好彩啦﹗ 

最後買磚連浴缸用咗 $27800,
扣返浴缸 $4590 同上樓費 $600,
淨磚要 $22610。
其中廳房地磚就佔咗 $17010啦﹗
廚廁用大陸磚 (而且地方細) 加埋都係 $5600﹗

最後揀咗呢隻白色有少少紋做廁所牆身磚。

廚廁地板用返同牆身同款灰色。

星期日買星期三早上就送貨啦﹗(其實星期二就可以送)

廳房嘅地磚﹗ (點解好似得咁少?)

MADE IN ITALY﹗
如果用中國製就平一半架啦﹗

唔知鋪完出嚟會點樣架呢?

浴室嘅牆身同地磚。



廚房牆身磚。

廚房: 
我地搬咗個 "煤氣錶" 去浴室,
方便放返洗衣機同微波爐入去﹗

浴室:
原來剛剛好闊140CM,浴缸又是140CM (standard),
師傅話好頭痛﹗

因為最後都係決定買 "靚仔煤氣焗" (薄身),
所以要開多個 "loan"﹗

煤氣錶

廚房牆身磚,唔知點解要浸水?﹗

浴缸 (個去水制好似有少少問題,叫咗師傅跟進)

outstanding items: 
仲未買廚房三寶﹑廁所﹑洗手盤﹗
冷氣機師傅會幫我地買。

下星期就開始鋪地同換窗,
時間好似都幾好,
年尾入伙應該無問題呱﹗
 





5 則留言:

  1. Wow Hope All come smooth ^.^ your Sweet Home ^^

    回覆刪除
  2. 其實,你地應該去旺角買架,以前我爸成日都講響旺角買嘢咩都便宜啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公去睇完又話差唔多...不過其實師傅都有講,旺角一定平啲,人地鋪租都平啲啦﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀﹗磚都係裝修入面一個好大的item...

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...