2013年11月26日 星期二

天下父母心- 與孩同行

好想同大家分享一下﹗大頭妹參加咗RTHK今一輯 "天下父母心 - 與孩同行"﹗點解我地會參加呢個節目呢?﹗之唔係要大頭妹戒食手指囉﹗我地係拍攝嘅時候,有見幼兒方面嘅專家,真是學識好多野﹗教小朋友其實真是有得學,亦需要學﹗
老實講...我唔係太介意佢食手指,我自己覺得食手指嘅小朋友其實乖啲...HEHEH...唔係乖嘅小朋友會食手指,我話食手指嘅小朋友乖啲...因為佢地食手指...其實係有 "自我安慰" 嘅作用﹗好似我有咩唔比佢做,佢會自己行埋一邊食下手指,好少會發脾氣,小丸子無食手指,無食奶咀,佢嘅野蠻程度真是好高,會尖叫﹑打人...樣樣齊﹗(真係唔知係唔係有咁岩得咁橋啦﹗)

嘅然我話食手指乖啲,咁點解又要戒呀?之唔係 "人言可畏" 囉﹗其實我都唔介意人地講呀﹗不過...我怕大頭妹開始聽得明,會影響佢自信心囉﹗而事實上我地同專家傾過,我地覺得大頭妹缺乏自信,佢都認為如果大頭妹可以成功戒食手指,對佢自信心都會有提升﹗
首先講下大頭妹食手指嘅心路歷程先啦﹗佢自 3個月開始食手指,之後到10個月開始食得多,起初可能係瞓之前先食,我地都覺得合理,小朋友唔係食手指,就係食奶咀啦﹗我當時揀比佢食手指。但越大個,食嘅時間反而越來越越長,到之後返學,老師打比我通常都係同我講 "佢係學校都幾乖,不過成日食手指,你地有冇幫佢戒呀?",之後見家長,老師話佢已經食到全班同學都跟佢一齊食﹗

其實我地都用咗好多唔同方法同佢戒架啦﹗手指苦水 (頭幾日有效,之後一見就喊,但用完都照食)﹑辣椒仔 (食完飲完水就無事...又要怕佢整到眼睛...所以放棄咗)﹑白花油 (佢直頭鍾意...),同專家傾過,佢覺得我地唔夠 "恆心" 同 "忍心",專家話佢呢個習慣跟咗佢 3年,我地成 日每個方法試 3-5日唔得就放棄,肯定 "鬥" 唔過佢 3年來嘅習慣﹗呢點我都好認同...所以專家幫我地 set 一個 3星期嘅計畫,透過 "獎勵" 去幫大頭妹戒食手指,而我同阿旺同時亦要戒一個壞習慣,等大頭妹唔好覺得只有佢一個有問題,戒嘅時候感覺會好啲﹗

hehehehe...想知最後大頭妹戒唔戒得成?﹗就要留意今晚 ATV 7:00 - 7:30 嘅 "天下父母心 - 與孩同行" 啦﹗


依家就比啲幕後花絮大家睇下啦﹗

影大頭妹返學...因為佢每日坐地鐡都食手指...
  又影下佢平時係屋企嘅情況﹗

兩個不停搗亂﹗

又影下出街嘅情況﹗

呢日去迪士尼...因為儲夠 16個貼紙啦﹗HEHHEHE...仲有 MANCENT一齊玩﹗


天下父母心 與孩同行:
http://programme.rthk.hk/rthk/tv/programme.php?name=tv/parenting2013&p=6003
https://www.facebook.com/rthk.parenting2013

4 則留言:

  1. 今晚都睇咗呀, 大頭妹真係好乖呀, 希望佢快D戒掉食手指啦!

    回覆刪除
  2. 睇咗... 好欣賞要爸爸媽媽陪佢一齊戒一個習慣的 idea... 等佢唔好覺得佢係孤軍作戰!!!

    回覆刪除
  3. 當年HLC戒奶咀真係慘到不得了, 所以到CoCo 我就 1歲同佢戒, 襯佢唔竅問我攞~~

    回覆刪除
  4. Bibi細個有食奶嘴既,歲幾時,有次去探公公,俾佢一句:乜咁大個仲食奶嘴!Bibi就即刻搣甩左啦。有時,真係講機遇既,或者佢同公公有緣啦。
    公公食左幾十年煙,因為各種唔同既病入過院。到八十幾歲人都戒唔到,點知有次個街外人一句:阿伯,你咳成咁仲食煙?就即刻戒左,係咪神奇呢?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...