2013年11月7日 星期四

睡衣也換季﹗


最近天氣轉涼少少,開始有秋意,是時候換季啦﹗幫自己換季之前 (已經換咗﹗出咗血啦﹗哈哈哈﹗),已經幫 2個囡換季,2個都有新睡衣,一人一套﹗人人有份,永不落空﹗成日覺得比小丸子呃咗﹗又話細嘅執大嘅衫?﹗可能好快是大頭妹執小丸子的衫 (暈)﹗

家居衫唔洗買太貴,小朋友兩三下手勢就同你整污穢晒,但睡衣就反而講究啲,之前試過著舊 t-shirt瞓覺,有粒鈕係頸後,搞到大頭妹瞓覺碌來碌去,瞓醒仲成個紅印﹗自此我就分開日頭著的 t-shirt,同夜晚著嘅睡衣。我仲發現有另一個好處,就係一幫佢地上床著睡衣,佢地就知道要瞓覺啦﹗夜貓大頭妹最近次次叫佢瞓,佢都同我講 "no bed time"...真是比佢激c,好彩佢講完又會跟我入房瞓。

Minimoto 睡衣睡褲是大頭妹嘅﹗
一直都用開 Minimoto的毛巾,今次第一次試衫仔,
質地同毛巾一樣,好柔軟﹑好舒服呢﹗

Minimoto 夾衣是小丸子嘅,佢唔知點解成日會拎起件衫篤肚臍,
著夾衣就無得篤啦﹗費事佢又冷親﹗

呢件夾衣有一層薄夾棉,唔太厚又唔太薄,岩晒依家嘅天氣著﹗
有少少通花,透氣唔太焗身,
面同底嘅布料都是 100% cotton,質地柔軟﹗

拖鞋係小丸子嘅,冬天都係著返對拖鞋好﹗
大頭妹已經有一對綠色嘅﹗
不過希望佢快啲戒到片,唔係就唔可以著住架啦﹗
不過如果冬天都未戒到,應該都要停一停,夏天再戒過﹗

hehehe...係度扮睇書﹗
其實真係好少同小丸子睇書﹗通常都同大頭妹一齊講故事﹗

小丸子著 90碼都好似有啲細﹗下次可能要買 100碼﹗
 

大家仲記唔記得呢隻 Hello Kitty?最初想幫小丸子影成長照架﹗
影咗 3個月就無影,我真係無恆心﹗



設計好貼心,個 label係褲仔嘅外面,唔怕 "吉" 住﹗

睇下佢著完幾開心﹗
大頭妹好麻煩架,有牌仔吉佢嘅,佢唔著架﹗
仲要之後會記住,一見到就話唔著架啦﹗
呢件佢話好鍾意,好滑咁話,開心到佢呢﹗

同一件睡衣...小丸子著得幾豐滿?﹗

見唔見到小丸子鼻鼻紅咗...我已經同佢換遲咗季,
入秋後已睇 2次醫生﹗

影親相都古靈精怪﹗
做咩忽然玩 "變臉"?

因為...要食奶囉﹗最近睡前奶又食返 10oz (以上)﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...