2013年11月13日 星期三

小丸子第2次面試@北角明慧國際幼稚園



上星期六去家姐幼稚園面試,本來心情都幾輕鬆,因為講明 "優先收生" 嘛﹗點知今年 interview轉咗少少模式,一個家長陪小朋友入一個班房 "玩" 10分鐘,另一個家長就見校長,要 "寫野"﹗最後再去第 3個班房匯合 interview﹗

阿旺一聽到要 "寫野",就同老師講媽媽見校長,其實小丸子一向都唔多跟佢,我覺得佢好不負責任﹗﹗﹗行到去班房門口,佢都係話我見校長,佢陪小丸子入房玩,我唔覺得真係入房玩囉,一入房 interview就開始架啦﹗不過我對小丸子都好有信心嘅﹗
 
我入去見校長,其實都係問下我地家長對學校有咩期望,之後答返 2條問題,問題 1: 點解揀明慧?問題 2: 會幫小朋友揀咩課外活動?都係普通問題,唔難答吖,唔知計唔計分呢?校長話唔計﹗

我地出返嚟去班房嘅時候,佢地個邊嘅 interview都開始咗﹗今次都有 sit down interview,一枱有 4個小朋友﹗我去到時,老師比 2塊積木叫佢地疊高,同埋放返積木入籃,老師有叫佢地等,小丸子...當然無等啦﹗要填另一張 form,阿旺又即刻比我填,佢仲要連小丸子嘅生日都無填 (我估佢唔記得)?﹗之後我問返阿旺小丸子 interview表現,佢話都幾好﹗一開始唱 5首歌,老師同小朋友一齊跳舞,佢話都見老師有留意小朋友有冇一齊跳﹗咁小丸子一向都 active,都有跟老師一齊跳﹗

之後入班房,老師打招呼,小丸子有 say hello﹗之後問叫咩名,唔識答﹗老師拎個公仔出嚟問口﹑鼻,小丸子掛住睇公仔無答問題﹗我未到之前就係問咗呢啲,阿旺話覺得小丸子表現唔錯,連口﹑鼻都無答都叫唔錯?﹗我真係唔知爸爸 set 咩 standard﹗希望老師同阿旺嘅 standard一樣啦﹗

要一個月先有結果,不過我記得上次家姐都係等咗一個星期到,希望真係 "優先收生" 啦﹗上次 interview 杏花村啟思收咗小丸子,我地...無比留位(好大膽) ﹗如果今次唔收小丸子...就真係自己玩自己啦﹗

上次大頭妹 interview嘅情況:

出發去 interview啦﹗佢好搞笑,
一去到學校門口就叫 "家姐",家姐今日都無返學﹗

依家睇返佢個動作...佢係唔係想打我呢?

一 interview完就瞓咗﹗

之後我地去和民食 lunch。

依家有拉麵餐,加 $5有一隻半熟蛋。

加 $10有紫菜同明太子﹗

和民拉麵 $55

我嘅天婦羅冷蒿麥麵 $55

都幾大份﹗

阿旺加咗麵 $10咋﹗
佢話加個份好食啲...因為之前個碗唔夠湯,唔夠熱﹗

大家 like咗我地嘅 facebook page未呀﹗請多多支持﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...