2013年11月28日 星期四

大頭妹騎飛天豬剪髮@Private I Garden kids Salon


「這篇文章是與 Private i合作」

多謝 shemom.com嘅邀請,
上星期一我帶了大頭妹到Private i Garden kids Salon剪髮,
地點是銅鑼灣利園 2期 2/F,
即是利園買高級童裝個層呀﹗



Private i Garden Kids Salon是專為小朋友而設,
主題是 "飛天豬" ,由設計同坐椅都充滿童真,
去剪髮好似去咗遊樂場咁﹗

Private i Garden kids Salon嘅縮寫就是 P. I. G. 囉﹗
 總共有 6隻豬豬,隻隻都唔同顏色,仲有唔同名架﹗

 
我因為返工,先由大頭姨姨帶大頭妹去,
佢話大頭妹去到就好開心,自己揀咗隻黃色豬坐﹗
(唉?平時佢話自己鍾意粉紅色同紫色架?﹗)




HEHEH...大頭妹係度陰陰咀笑...  


有卡通睇,小朋友一定坐定定啦﹗
仲要同佢講,剪完就好似公主咁靚架啦 (睇公主卡通)﹗
咁就一定唔會周身郁架啦﹗


我都知有啲媽咪唔鍾意比小朋友睇卡通,
佢地都有好多故事書比小朋友睇,
唔一定要睇卡通嘅,大家可以放心﹗


開始剪啦﹗


哈哈哈﹗我一早已經同大頭姨姨講,
我想要剪 "小丸子" 頭﹗仲要 BOB嘅﹗


剪 BOB就最睇到師傅手勢﹗
平時好多 salon 髮型師都唔肯剪,怕小朋友郁來郁去剪得唔齊嘛﹗


大頭妹唔多頭髮,我通常 2-3個月先同佢出去剪一次,
平時一個月就自己同佢修一次前陰囉﹗


後面就要 "斜落"﹗


我到嘅時候都差唔多完成,我四圍睇野八掛一下﹗


呵呵呵﹗大頭妹見到我嘅時候問我靚唔靚?
依家啲細路真是好老積﹗
我叫佢 "豬" 自己面比我影幅相,
佢擺個咁 "少女" 嘅 POST比我﹗
HEHEHEHE...我話平時你豬妹妹面好狼架?﹗


睇佢呢個笑容就知佢好滿意﹗


剪完髮仲有曲奇餅食﹗真係開心啦﹗


 HEHEH...我要求嘅 "斜落"﹗
髮型師話因為本身前面頭髮短少少,所以效果仲差少少,
不過我覺得已經好靚啦﹗即刻型女晒﹗


HEHEHE...睇佢個樣幾 "神氣"﹗真係剪個靚髮,個人都自信啲﹗


等嘅時候我八八掛掛周圍影下﹗

嗱﹗真是有好多書架﹗


Private i Garden kids Salon入面竟然有美甲貼,
即時 draw到媽媽我嘅 attention啦﹗

原來佢地仲有小朋友修甲服務﹗

呢款美甲貼原來同市面嘅唔同,佢雖然都係貼,
但就唔係 "膠紙",而係指甲油料,
所以一樣要用洗甲水落,但就可以避免擲貼紙傷甲﹗
最重要係不含甲醛,小朋友都可以放心用﹗


一包有大約 $120-160,有12對,而且好大張 (貼腳指公都得),
仲可以剪出嚟貼,所以好 "襟"用﹗
我問咗小朋友 3歲以上都用得,
小朋友指甲細,買一包已經可以母女齊齊貼﹗

我好鍾意呢款豹紋呢﹗


呢set野係唔係好得意呢?佢叫做「第一次全記錄成長日誌」﹗
原來係用嚟放小朋友的 "乳齒"﹑頭髮﹑指甲架﹗
是店嘅 best seller之一,價錢只是 $120,
岩晒送比岩岩有bb出世嘅朋友﹗
 我自己都想買返 2盒儲大頭妹同小丸子嘅乳齒呀﹗

 

Private i Garden kids salon是髮型屋洗頭水同髮型用品就一定唔少得啦﹗

呢個叫 wet comb,係比濕髮嘅時候用,唔會拉傷頭髮﹗

仲有好多來自外國嘅 organic洗頭水﹑護髮素,
全部都可以比小朋友/ bb用嘅﹗

My. Organics


Hair Solution



呢款我都係第一次見,原來係頭髮 "顏色筆",
聽講之前 Halloween,都有小朋友嚟做 colour架﹗
用之前要用少少 hair spray,一洗就甩,所以好受歡迎﹗


如果都係怕傷頭髮/ chemicals,
都仲有假髮片﹗


長長短短都有﹗


另外仲有嬰兒護膚品﹗一樣是 organic﹗



heheh...剪完髮仲有禮物收﹗


heheh...媽咪都有份﹗可以試下 nail sticker﹗



仲有 Hair Solution嘅洗頭水同護髮素﹗


入咗 "P.I.G Club" 仲有顏色薄送返比小朋友﹗
小朋友可以自己幫飛天豬設計新形象﹗
油完顏色交返去 Private i Garden kids Salon,
仲有機會贏到獎品架﹗


都話佢鍾意粉紅同紫架啦﹗




1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...