2013年11月22日 星期五

迪士尼雪亮聖誕 - 酒店自助餐篇

首先多謝迪士尼樂園公關邀請﹗我地一家上星期六就率先入園體驗 "迪士尼雪亮聖誕"﹗第一站先到迪士尼好萊塢酒店米奇餐廳食自助午餐﹗其實上年聖誕節我地都入過去食自助晚餐,重溫: 木婚紀念日@大頭妹小丸子第一次去迪士尼,午餐同晚餐嘅食物種類都差唔多,海鮮類一樣有長腳蟹﹑青口﹑蝦﹑刺身,熱食都有好多選擇: 中式粉麵﹑意大利粉﹑咖哩﹑點心﹑pizza,甜品有蛋糕﹑啫哩﹑仲有軟雪糕,好多食物都有米奇/ 米妮圖案,小朋友見到特別開心﹗其實我係大人見到都好開心﹗

不過今日唔知點解,大頭妹唔食野就好正常,連小丸子都唔肯坐定定食,大確係因為週圍嘅環境同佈置令佢地太興奮啦﹗唔講咁多去相﹗


去到欣澳坐免費穿梭巴士去迪士尼好萊塢酒店。

 迪士尼好萊塢酒店

酒店已經開始有聖誕佈置啦﹗


大頭妹一去到就見到朋友仔啦﹗有 Mancent 同 笨 C﹗

去迪士尼酒店食自助餐一定要影下佢地靚靚嘅環境﹗

頭威頭勢...只是食咗一個叉燒飽...同幾啖軟雪糕﹗

先睇下甜品先﹗

甜品有兩邊,一邊係雪人﹗

一邊係聖誕屋﹗


米奇頭提子啫哩﹗

米奇頭 mousse cake﹗



大頭妹最愛嘅軟雪糕﹗

小熊維尼蛋糕仔

連沙律都有米奇頭﹗

海鮮,蟹腳同青口都好好味呀﹗

cold cut & salad

刺身﹑壽司﹗

中式點心﹗

有粥食,我都拎咗比大頭妹同小丸子﹗


連麵豉湯嘅腐皮都有米奇頭﹗我都飲咗一碗﹗

中式粉麵﹗

印度咖哩﹗

呢個waffle又靚又好好味﹗


呢個大頭妹一話食飯...佢就話要瞓覺﹗

用咗雪糕引佢上枱﹗不過...都係無食其他野﹗

又落地玩過...

家姐攞綿花糖比妹妹食﹗

有相同嗜好的父女﹗(可惡...)

兩個不停唔知講咩...我偷聽唔到...

拖手仔去玩

heheh...兩個年幼嘅 bloggers﹗

Marcus: 小丸子,你快啲落返嚟﹗唔好做我哥哥電燈膽啦﹗(設計對白)

怪獸大學聖誕佈置



迪士尼好萊塢酒店米奇餐廳自助餐資料:

迪士尼樂園酒店翠樂庭餐廳自助餐資料:











1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...