2013年11月8日 星期五

10月之星生日飯@Amaroni's

上個星期約咗同學仔食生日飯﹗
多謝各位同學就我係港島區食...
不過下次唔洗就我架啦...
因為我已經唔敢再帶小丸子出街食啦﹗

小丸子真是好 "難搞"﹗
佢肚餓又扭計,但食飽咗又唔肯坐定定,
以前我帶大頭妹出街食飯,真是個個朋友都讚佢乖,
佢有佢玩/ 瞓 (佢唔洗點食),我地有我地食,
依家帶小丸子出去,朋友都會話:
 "呀﹗兩姊妹好唔同,阿妹都幾活潑架喎﹗"
hehehe...我都唔知比咩反應好?﹗

今次第一次去希慎廣場嘅 Amaroni's,
食物質素就絕對無問題,pizza仲非常好味﹗
不過地方有少少 dirty,
帶住小朋友的家長,最留意地方嘅清潔,
小丸子飲水嘅時候倒瀉咗少少,
我抹一抹張 sofa,竟然係 "深灰色"架﹗﹗﹗



heheh...我揀嘅﹗我好鍾意食,以前都鍾意 party 自己整。

呢個阿旺話好味﹗

咁多樣食物之中,我覺得 pizza最好味﹗

呢個我只係食咗少少,小丸子食晒我個碟,我估好味呱﹗

呢個好似係希慎分店 special,都幾好味﹗
不過食完啲牙會黑晒﹗大頭妹一見到就已經話唔食...

牛扒好好味﹗好味過 outback/ ruby tuesday。

Amaroni's:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=109010

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...