2013年11月25日 星期一

第一份聖誕節禮物

又到聖誕﹑又到聖誕﹗一年咁多節日之中,最鍾意就係聖誕節,因為又有 party,又可以同朋友交換禮物,又可以扭下計叫阿旺買禮物比我﹗heheh...今年好開心,因為我地家大頭妹同小丸子收到Toysrus 玩貝反斗城送比佢地嘅禮物﹗玩貝反斗城嘅 PR姐姐好似識 "讀心",揀比大頭妹同小丸子嘅禮物,佢地都好鍾意呀﹗﹗﹗有 "森林家族" 別墅大屋禮盒﹑100CM抱抱熊﹑同埋蝴蝶仙子 BARBIE﹗

登登﹗開箱啦﹗﹗﹗

WAHAHAH...睇下小丸子幾開心﹗其實我同佢地講..."邊個笑得開心啲就可以揀禮物先﹗" ,但大頭妹一見到玩貝就已經咩都聽唔入耳,9秒9自己揀啦﹗

小丸子見大頭妹開始揀,佢都唔執書啦﹗

大頭妹先拔頭籌,揀咗 "森林家族" 別墅禮盒套裝 $499﹗

小丸子就揀咗 100CM抱抱熊 $199﹗隻熊公仔仲高過佢同大頭妹呀﹗

一開始就好熱情咁惜隻熊公仔啦﹗

之後就...開始...插眼﹗

再繼而...騎上去狂打心口﹗

另一邊箱大頭妹就好乖好斯文咁自己玩森林家族﹗

小丸子當然都唔執書啦﹗之前上 Playgroup都有玩過,呢個 age嘅小朋友要學 family﹗

阿旺返到屋企一見到盒 "森林家族",就問我做咩買個 "無底深潭" 返嚟﹗

wahahah...之後...大頭妹就問我...點解無爸爸媽媽嘅?仲有妹妹呢?﹗

放好傢俬之後又問我...電視呢?﹗(oh...証明電影對佢都好重要﹗)

唉...又唔同妹妹 sharing﹗

heheh...呃佢惜我一啖...其實今次唔係媽媽買架﹗


爸爸拎住熊 bear bear追佢地 2個,玩到癲晒﹗

睇下小丸子笑得幾開心﹗

最後大頭妹玩到 11:00都唔肯瞓﹗

瞓覺又話要同埋熊 bear bear一齊瞓...隻熊 bear bear成 100cm...佢瞓咗上床...我瞓邊呀囡?﹗最後等佢瞓咗我先拎返隻熊公仔出廳,但第 2朝一起身,佢竟然記得,問我熊 bear bear去咗邊﹗我答佢 "係呀﹗噚晚佢話太迫,自己出咗廳啦﹗" (wahahah...)

優惠情報:
星卡會員於11月5至30日提早在玩具 “反” 斗城及寶寶“反”斗城專門店各分店購物,更可專「享反斗有錢fun」優惠,購物滿$400 (不包括電子產品、電子遊戲機、電子遊戲、電腦軟件、嬰兒日用品及購物禮券),即可獲得$50玩具券一張;購物滿$750或以上,更可獲得$100玩具 券。每次購物最多可獲得$100玩具券,而所有玩具券可於12月1至13日期間在全線玩具“反”斗城及寶寶“反”斗城專門店作現金使用,不容錯過。

由 11月5日至12月31日,全線玩具“反”斗城及寶寶“反”斗城專門店將設有「願望郵箱」,星卡會員的小朋友只需於願望卡上填上最想擁有的玩具及原因,並 投入玩具“反”斗城及寶寶“反”斗城各分店的願望郵箱,聖誕老人更會選出20個最有趣的願望,然後向得獎者送上玩具禮品一份。 

hehehe...媽媽幫佢寫咗願望啦﹗

就是 "森林家族" 一家人,咁就可以一家人整整齊齊過聖誕節啦﹗

佢已經開始叫我買傢電比佢...不過其實又唔係好貴,阿旺唔洗擔心,大部份都係百幾蚊之嘛﹗

就是呢家人囉﹗

已經同佢講好,蓄到 10個 "唔食手指" 貼紙,就買呢家人比佢﹗




有關玩具斗城
玩具斗城齊集全城至新奇至益智至熱賣的玩具,種類多元化,應有盡有,為全年及各個節日,提供選購玩具精品的熱點。玩具斗城於尖沙咀海運大廈、沙田新城市廣場第三期、銅鑼灣皇室堡、又一城、太古城中心、將軍澳新都城商場二期、中環盈置大廈、屯門市廣場一期、黃埔花園11期、香港仔中心二期、荃灣愉景新城、大角咀奧海城3期及九龍灣Megabox均設有分店。

有關寶寶斗城專門店
寶寶斗城專門店是玩具斗城旗下的嬰幼兒用品專門店,透過來自世界各地的品牌,為兩歲或以下初生嬰兒的父母以及孕婦提供一個全面的購物空間,並熱切地關心所提供產品的安全性及服務品質,承諾讓嬰幼兒們身心健康。專門店共設八大主題區域,包括「服飾」、「睡寶寶」、「沐浴」、「遊戲 / 玩具」、「閱讀」、「外遊」、「禮物」及「餵食」,滿足嬰幼兒們的各樣需要。 寶寶斗城專門店於將軍澳PopCorn及尖沙咀iSQUARE 國際廣場設有店舖。


如果大家想知道更多玩具斗城及寶寶斗城專門店聖誕節精選玩具及推廣活動的詳情,可以瀏覽: www.toysrus.com.hk / www.babiesrus.com.hk,又或者登入玩具“反”斗城及寶寶“反”斗城專門店Facebook專頁:http://www.facebook.com/toysrushongkong / https://www.facebook.com/babiesrus.hongkong 


3 則留言:

  1. i hope Alice does not ask you (instead of the bear) to sleep in the living room (haha)

    回覆刪除
  2. 哇,咁快就有聖誕禮物,夠開心

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...