2012年8月31日 星期五

BBBB GATHERING!

今日是阿旺生日,無特別的PLANNING,都是一家人出去食餐飯﹗
呀﹗各位隱形BLOG友,可唔可以幫我同阿旺講聲生日快樂呀?
佢聽日就要去印尼 (公司EVENT),一去就去 12日啦﹗
好在可以慶祝埋生日先出發...原先新舊曆生日都要係印尼過﹗


講完阿旺生日,標題話明 BBBB GATHERING,當然有4個B啦﹗
唉吔﹗唔記得幫 4個BB影大合影﹗

4個B出場啦﹗

小丸子


小銀


小小銀


大頭妹



一影相就整古做怪。


次次去小銀屋企都一定 "掃街" ,佢屋企樓下有好多好野食又平﹗

呢度 $20﹗樣樣有少少﹗好味﹗

呢個差少少,有少少硬。


即炸的雞翼,等咗我 8分鐘﹗


燒賣,呢樣是次次必食的﹗好好味﹗呢度 $23﹗


次次見小銀兩姊妹,我都有呢個疑問,點解人地咁多頭髮?﹗我兩個囡就無?﹗


難得有空閒時間,影下全家福﹗小丸子好合作...不過大頭妹唔合作﹗

扮吹波?﹗佢邊度識吹?﹗


小丸子又中招﹗﹗﹗
最近大頭妹成日打小丸子,我都唔知點教佢,次次同佢講唔可以打妹妹,佢就答我知道。
之後又打,好算小丸子大隻,而且大頭妹其實都是斯文底,次次小丸子都當佢 "抓痕"。



睇下...小丸子真是面不改容架﹗


因為小銀家的工人姐姐放假,而且我地都人數眾多,今次叫外賣食﹗

叫了 $700壽司,加刺身﹗


其實仲有PIZZA同RIBS,PIZZA BOX 星期五六日,大PIZZA買一送一,結果等了2個鐘﹗
送到嚟...我都已經唔想食啦﹗

仲有小銀媽用光波爐整的心太軟﹗好好味呢﹗


生日蛋糕...今日又是好多人生日,有好多位 8月之星,阿旺都是其中一個﹗



2個囡都瞓晒﹗得我地兩個影住先﹗



過咗一個好開心的晚上﹗返到屋企快12:00了﹗

大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...