2013年2月6日 星期三

BBQ+摘士多啤梨@錦田鄉村俱樂部



2012年2月4日 (星期日)

今日帶大頭妹去BBQ同摘士多啤梨,其實想去好耐,不過好難約齊人,所以今次決定不論人數,幾多人都照去﹗最後約到小銀一家,同大頭契媽﹗總共 10個大人,4個BB一齊去

我地今次去 "錦田鄉村俱樂部",我覺得幾好喎﹗地點方便,我地由太古出發,經香港站轉車去南昌,再轉西鐡去錦上路,全程都只是 1小時,之後再坐 $20的士入去,比起平時去大尾督,真是方便好多呀﹗而且仲有好多設施岩小朋友玩,有跳彈床﹑撈金魚﹑摘士多啤梨﹑餵山羊/ 白兔仔﹑有大草地放風箏﹑踩單車﹗我地 12:30入去,6:00走都玩唔晒呀﹗下次要再早少少入去先得


一早 10: 30,阿旺堅持要食早餐﹗去樓下間大快活,超級多人﹗﹗﹗等位連排隊足足等了超過 30-40分鐘﹗﹗﹗不是快餐店嗎?﹗


11:30我地就出發,12:30到錦上路﹗1:10已經可以開爐燒烤啦﹗

我覺得環境都ok,燒烤的地方唔算太迫,又有好大塊草地比小朋友走下﹗


仲有小朋友最愛的跳彈床,不過因為係BBQ場旁邊,其實都幾污穢﹗

BBQ場是完有蓋的,落微微雨都唔怕啦﹗


其實我地做錯咗,我地應該玩完先BBQ,最少去摘士多啤梨先 BBQ,因為 BBQ是有限時的,成人$98/ 4小時,大頭妹同小丸子去到竟然瞓咗 2個鐘﹗唔通郊外真是好瞓啲?﹗而且我地大人真係可以不停燒,最後真係燒到 5:00pm先入去摘士多啤梨﹗

大頭妹瞓醒爸爸就帶佢去跳彈床啦﹗


玩到個頭濕晒﹗

可能因為瞓飽先玩,夜晚又唔見佢早啲瞓喎﹗

玩到癲晒﹗


玩完跳彈床已經 5:00幾啦﹗士多啤梨園 6:00就收啦﹗嗱嗱聲入去士多啤梨園摘士多啤梨先﹗入去之後我先醒起,其實我地係唔係應該一早入咗去先呢?比人摘咗成個朝早,已經冇咩士多啤梨剩啦﹗﹗﹗士多啤梨園入場係免費的,摘幾多計幾多,有 2款士多啤梨,韓國的 $90磅, 法國的 $60磅,最後我地摘咗一大盒都只是$60幾﹗不過我無為意,大頭姨姨的一盒竟然放埋把較剪落去磅...heheheh...唔怪得佢咁細盒都一樣 $60幾﹗

爸爸教大頭妹用較剪剪士多啤梨﹗


都OK呀﹗不過唔係好夠力﹗

剪咗好耐先剪到一粒﹗

成功啦﹗(大頭妹最近好鍾意講: 我地成功啦﹗好搞笑﹗)


HEHEHE...點解個樣咁緊張﹗

大頭妹好鍾意摘士多啤梨呀﹗玩到唔肯走﹗係都要自己拎住個藍﹗

其實都幾重架﹗


睇下大頭妹笑得幾開心﹗


一家4口影返幅 "到此一遊" 合照先﹗出年再嚟,小丸子可以自己行,有得一齊玩啦﹗

嫲嫲同小丸子﹗

嫲嫲同大頭妹﹗

大頭妹同大頭姨姨﹗(heheheh...就係呢把較剪啦﹗)

大頭妹同媽咪﹗

又單眼...其實都唔知係邊度學...

阿旺專摘埋啲奇形怪狀的﹗


估唔到大頭妹鍾意耕田﹗﹗﹗


同小銀影下相,不過 2個都唔望鏡頭﹗

大頭妹又...好熱情啦﹗

又好肉緊...

好鍾意呢幅...好似識輕功咁﹗

其實啲士多啤梨都幾ok架﹗我估如果我地一到的時候就入去摘會更加靚囉﹗



之後再去菜田,菜就冇得自己摘啦﹗不過都係即叫即摘﹗
有專人幫你摘,大部份菜都是 $25斤,佢話係有機菜,我就唔識分啦,不過睇樣又幾 "靚仔",買少少當手信啦﹗


hehehe...我地今日玩得好開心,希望如果下個月有時間可以再去一次啦﹗士多啤梨園開放到 3月架﹗


錦田鄉村俱樂部: http://www.yl.com.hk/ktcc/price_new.htm

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...