2013年2月6日 星期三

大頭妹PN 上學期評估 - 人生的第一個家長日

上星期四出席咗人生第一次的家長日﹗以前細個見家長好緊張,因為唔知老師會同媽咪講咩,雖然我成績一向中上,不過我成日 "生事" (睇我個樣唔似呢?﹗),所以好怕唔知老師會唔會投訴我﹗今次自己第一次以家長身份出席家長日,原來都會好緊張,因為唔知平時大頭妹返學係點,平時問佢...佢成日答我 "搶玩具" ﹗原來...係真的﹗﹗﹗

老師對大頭妹的評語是 "見到佢呢幾個月嚟有不斷進步,學習上都沒有大問題,不過...性格比較 "搗蛋"﹑坐唔定﹑對人太熱情,有時會 "嚇親" 怕醜的同學。"。老師仲話有佢係屋企應該幾開心...佢咁講...我都唔知開心定唔開心好﹗﹗﹗老師仲話大頭妹唔肯收拾,食茶點的時間會自己去攞水杯/ 毛巾,但食完有時就唔肯收返埋,要老師幫佢收,仲試過將自己的杯同毛巾放係全日班的盤 ,比姨姨拎咗去全日班的課室﹗

20分鐘的見面時間,大部份時間老師都係想解決大頭妹食手指的問題,佢話佢食手指食到全班同學一齊提佢唔好食手指﹗難怪上次學校旅行,全班都知大頭妹個名啦﹗之但是...我地其實真係咩方法都試過...手指水﹑白花油﹑辣椒仔...佢都好似無咩反應﹗﹗﹗仲搞到佢依家食得辣﹗﹗﹗而且上次睇醫生的時候,醫生又叫我地唔好係呢個時候迫佢戒,因為會影響小朋友的自信心,所以我都唔知點算好?﹗

另外其實我地想幫大頭妹轉讀國際班,老師話暫時出年 K1都未有位,全部學生都交咗留位費﹗因為上次返學校睇VIDEO的時候,發現除咗國際班是全英文﹑普通話上堂 (PN有廣東話),而且一班有 2個班主任,課程亦有唔同,學費又唔係差好遠,感覺上上國際班抵啲,反正都一樣沒有學卷。不過又聽朋友講如果唔係打算比小朋友入國際學校,其實無必要比小朋友上國際班,所以都十五十六。爸爸就好想轉國際班,不過...依家無位,其實都唔到我地話事﹗

大頭妹的第一張成績表﹗


有 2個評分得 1粒星...竟然就是英文...明明大頭妹上幼稚園之前,都是全英文同工人姐姐溝通,最初開學的時候,老師都話要同大頭妹用英文,佢先明白指令,做咩返咗 6個月學之後...反而唔識英文?﹗令我覺得更加要轉國際班﹗﹗﹗另一個是專注力...唉...我都要諗諗方法訓練大頭妹的專注力,我見CDPA有針對專注力的班,有冇媽咪同小朋友上過?﹗有冇用架?﹗最高分是美勞,應該係似我啦﹗我以前美勞好高分架﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...